Plynový pedál + plynové lanko

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
macamax
Příspěvky: 1
Registrován: 05 říj 2013, 12:51
Bydliště: Olomouc

Plynový pedál + plynové lanko

Příspěvek od macamax » 05 říj 2013, 13:46

Zdravím, před půl rokem jsme koupili z chlapama do práce Astru kombíka rv. 2000 1.7. DI.

S autem jsme velice spokojeni co se spotřeby týče a provozních nákladů. Jenže s autem se během půl roku ujelo nějakých 15 000 km bez závad. Jenže jak už to bývá i auto je jen stroj. Nejdřív vysadil otáčkoměr na palubovce ukazoval jak se mu zachtělo, ale to jsme neřešili neboť pracovní auto ( denní užívání má své stopy v interiéru ). Časem začalo z ničeho nic čerpadlo pouštět tlaky ( padala nafta ), což po delší odstávce vozu ( přes noc ) auto ráno startovalo třeba i 5 minut než čerpadlo nabralo zpátky tlak a motor se nakopl. s tímhle jsme jezdili cca 14 dní a pak jsme jeli a z ničeho nic auto přestalo jet, ve voze byl cítit zápach spálené elektroniky. První věc co nás napadlo bylo že oděšlo čerpadlo. Neuvědomovali jsme si tu spáleninu. Volali jsme známému, co dělá repas čerpadel. Když se mu volalo řekl, že když si čerpadlo samy vymontujeme, že jej za 2 000 zrepasuje. To jsme udělali, byla to práce ve 3 lidech 6 hodin, ten přístup a jedno s druhým. Repas čerpadla byl provedem a montáž zpět byla úspěšná, jenže auto dále nejelo. Tak se to pak odvezlo z autorizovaného servisu do OPELU. Zde nám řekli že auto bylo upraveno ( z elektronického čerpadla bylo namontované mechanické, žhavící relé bylo překopáno na manuální vypínač o kterém jsme věděli. ) Po opravě nám bylo řečeno, že v autě byla spálená elektronika, že vznikl zkrat od centrálního zamykání a vyzkratoval žhavení, motorek od víka nadrže.

A tady je problém, při demontáží a následné montáži čerpadla a plynového lanka se plynový pedál nevrací jak před opravou. Přímo v Opelu nám řekli, že to je vše jak má být, ale když vím, že před poruchou se plynový pedál vracel až na konec a teď se vrací něco málo za půlku a tak pomalou rychlostí. Rozjezdy jsou liné, a ani není tak pohotový ( když pustím pedál tak než se pedál vrátí do aspoň té poloviční polohy tak auto zrychluje či drží stejnou rychlost než se vrátí ).

A proto už nevíme co dělat, když i v autorizovaném servisu nám řekli, že vše je v pořádku i když není.... Nevěděl by někdo z Vás jak to zpravit...? Zkoušeli jsme vše možné a nic. I při plném sešlápnutí plynu se auto rozjíždí jak roz jest vlaku :D a ani nevyužijete plného výkonu motoru neboť pedál nepustí více než 3 000 otáček

Díki za rady Mára

Reklama
 

Odpovědět