Zavzdušňování palivového systému

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
čibi
Příspěvky: 165
Registrován: 12 říj 2007, 15:11

Zavzdušňování palivového systému

Příspěvek od čibi » 05 pro 2011, 21:48

Ahoj, mám astru s motorem 2.0 Di, auto normálně nastartuji, chvíli běží (10vteřin), pak chcípne. Pak musím dlouho startovat, než asi nasaje naftu a pak už jede normálně. Někdy chytí - když je teplo, v zimě spíš vytluču baterku. Měnily se těsnění pod vstřiky, na palivovém vedení je těsnění také nové, ale pořád to dělá. Motor je v pořádku, čerpadlo je 80tis km po repasi.

Neřešil jste někdo tuto závadu? Že by byla závada někde u palivového filtru - prasklý není (neteče), filtr je vyměněn.

Reklama
 

Čefa66
Příspěvky: 288
Registrován: 20 kvě 2009, 20:39
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavzdušňování palivového systému

Příspěvek od Čefa66 » 06 pro 2011, 20:00

A hadičky přepadů od vstřiků jsi měnil ? Jestli máš opletené, tak mrkni na konce, jestli jsou roztřepené, tak je vyměň. Ovšem pozor, spotřebuješ asi 80 cm a 10 cm origo 100.-Kč. jirka.
Zafira 1,8 16V CDX, 85 Kw, pomaličku k IRMSCHERU .......

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 2005
Registrován: 21 led 2009, 20:20
Bydliště: Hradec Kralové
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavzdušňování palivového systému

Příspěvek od Fritol » 06 pro 2011, 20:33

todle mě dělalo taky :) dělal mě to ten domek pro paliv filtr tak sem koupil kousek hadičky 4 šroubovací sponky domeček pro filtr vyhodil držak pro domeček filtru sem upravil koupil sem filtr z Fabie diesela 1,4 (takovej celoplechovej) a dal tam ten konektor z vyhřevu sem prostřik olejem zamotal izolačkou(aby neoxidoval a schoval do krabičky spojistkama. :) od te doby je to bomba :)
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

čibi
Příspěvky: 165
Registrován: 12 říj 2007, 15:11

Re: Zavzdušňování palivového systému

Příspěvek od čibi » 06 pro 2011, 21:18

Čefa66 píše:A hadičky přepadů od vstřiků jsi měnil ? Jestli máš opletené, tak mrkni na konce, jestli jsou roztřepené, tak je vyměň. Ovšem pozor, spotřebuješ asi 80 cm a 10 cm origo 100.-Kč. jirka.
To bylo první, co se měnilo. Pak se měnilo těsnění pod vsřiky, taky bez úspěchu. Pak kroužky na spojkách vedení palivového systému. Pořád bez úspěchu. Když je léto, tak to není tak hrozný, ale jakmile mrzne, tak je pravidlem, že když to den nejede, tak to nenastartuji.

čibi
Příspěvky: 165
Registrován: 12 říj 2007, 15:11

Re: Zavzdušňování palivového systému

Příspěvek od čibi » 06 pro 2011, 21:21

Fritol píše:todle mě dělalo taky :) dělal mě to ten domek pro paliv filtr tak sem koupil kousek hadičky 4 šroubovací sponky domeček pro filtr vyhodil držak pro domeček filtru sem upravil koupil sem filtr z Fabie diesela 1,4 (takovej celoplechovej) a dal tam ten konektor z vyhřevu sem prostřik olejem zamotal izolačkou(aby neoxidoval a schoval do krabičky spojistkama. :) od te doby je to bomba :)

To jako že jsi vyhodil ten plastovej domek? Ten kovovej má vyhřejvání? Nebo tam výhřev nemáš?

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 2005
Registrován: 21 led 2009, 20:20
Bydliště: Hradec Kralové
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavzdušňování palivového systému

Příspěvek od Fritol » 06 pro 2011, 21:58

vyhřev ted nemam :)
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

čibi
Příspěvky: 165
Registrován: 12 říj 2007, 15:11

Re: Zavzdušňování palivového systému

Příspěvek od čibi » 06 pro 2011, 22:13

A v zimě to nevadí?

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 2005
Registrován: 21 led 2009, 20:20
Bydliště: Hradec Kralové
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavzdušňování palivového systému

Příspěvek od Fritol » 06 pro 2011, 22:16

no nevim :D mam to ted od leta :) ale zatim co ted ty mraziky byli tak bez problemu je teda pravda ze tam leju Vervu a krmím to zimním Vifem (aditivama) ani chybač se nerozsvítil :)
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

čibi
Příspěvky: 165
Registrován: 12 říj 2007, 15:11

Re: Zavzdušňování palivového systému

Příspěvek od čibi » 06 pro 2011, 22:40

Mrknu, kolik to stojí, jestli řešit originál nebo tohle. Ten originál jsi měl prasklý nebo kde si to přisávalo, nevíš?

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 2005
Registrován: 21 led 2009, 20:20
Bydliště: Hradec Kralové
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavzdušňování palivového systému

Příspěvek od Fritol » 06 pro 2011, 23:58

okolo okrouzku co jsou na vstupu a vystupu.. no ten origo boxik pro filtr něco kolem 3 000 kč. a fabie cc kolem 300 kč
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

čibi
Příspěvky: 165
Registrován: 12 říj 2007, 15:11

Re: Zavzdušňování palivového systému

Příspěvek od čibi » 12 pro 2011, 18:15

O kroužky jsou nový, zatím jsem sehnal box na filtr z jiné astry, tak uvidíme, zda nastane změna

čibi
Příspěvky: 165
Registrován: 12 říj 2007, 15:11

Re: Zavzdušňování palivového systému

Příspěvek od čibi » 27 pro 2011, 21:29

tak vyměněna nádobka filtru a je to OK. Přitom původní ani neslzela...

Odpovědět