Zadřené stěrače - popis a řešení

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
PepiCzech
Příspěvky: 10
Registrován: 25 bře 2010, 11:48
Bydliště: Dobříš

Zadřené stěrače - popis a řešení

Příspěvek od PepiCzech » 25 bře 2010, 12:13

Zdravím všechny kolegy :D . Náhodou jsem se dostal na tento web a musím pochválit. Jsem již dlouhé 2 minuty členem a rovnou se podělím.
Chcete utřít okno od prachu kterého je nyní na silnici dost a dost, ostříknete a koukáte, že jsou stěrače nějaké líné. No nic, říkám si pokud to bude přetrvávat tak se na to podívám. :o Chyba vážení :o Včera opět zaprášeno a hle, stěrače popolezly do horní polohy a pak chcíply. :cry: Teda jsem si myslel že chcíply respektive že odešla pojistka. :o Zde pozor, další chyba :o Jak tak jedu dál, tak najednou z ventilace zesilující smrad pálícího se plastu. To už jsem věděl, že je zle. Rychle ke krajnici a vypnout elektriku. Otevřel jsem kapotu a hledal potíž na motorku stěračů, ale nic. Tak nastartuju, a s nosem u ventilace čekám co bude dál. Zase smrad. :cry: :cry: :cry: Došlo mi, že když si po ostřiku stěrače nezastírají podle naprogramování, tak se elktronika stále snaží doběhnout a přetlačuje motorek se závadou a relé je stále sepnuté. Takže jedno z toho začíná trochu víc hřát a jen to není vidět a odtud ten smrad
Tak jsem vyhodil pojistku od stěračů - ještě že je samostatná a řešení odložil na dnešek. A celou cestu jsem pak kroutil hlavou nad tím, že neshořela sama.
Po vymontování celé mechaniky stěračů jsem zjistil, že je levé uložení stěrače totálně zadřené. Až tak, že ani nešlo rozebrat. A jelikož je pouzdro z hliníku, nepodařilo se mi jej ani vylisovat stahovákem a ani kladivem (poslední možnost). Kladivem to dopadlo dle očekávání - pouzdro nevydrželo.
Takže poučení - líné stěrače řešit ihned dokud se to dá rozebrat a hlavně nestírat. Jo a nespoléhat na pojistku, protože i když je je tam ta správná, tak spíš dříve shoří auto, než ta pojistka. :D :D :D .
Teď se chstám na nedaleké vrakoviště pro novou mechaniku, jelikož to uložení je vlisované a samostatně půjde vyměnit doooost těžko.

Takže zdar a sílu a pohodové ježdění

Reklama
 

pansuu
Příspěvky: 492
Registrován: 29 zář 2007, 17:15

Re: Zadřené stěrače - popis a řešení

Příspěvek od pansuu » 25 bře 2010, 13:18

U golfa jsem tenhle problém řešil rok co rok, po třetí rozborce mi to nedělalo potíže :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
monderka1
Příspěvky: 779
Registrován: 02 lis 2007, 17:06
Bydliště: Moravák žijící dočasně v Plzni
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřené stěrače - popis a řešení

Příspěvek od monderka1 » 10 dub 2010, 20:59

Tak jsem ted prisel z dilny, po dvou hodinach se nam podarilo sundat sterac spolujezdce, byl zarostlej jako svine, druhej sem mel dole za 30 vterin. Nastesti se to v poho rozchodilo a uz zase stirame:-)Clovek by neveril jak jsou ty sterace dulezity :-)
1,6 8V r.v. 10/98 - je to dravec !!!
https://www.astra-g.cz/galerie/etien/

Odpovědět