Ahoj,
po dlhej dobe som sem kukol a natrafil na tuto temu. k 2.2DTI ti viem co to povedat.
Tento motor mam vo vectre B sport, motor je super, chodi celkom svizne, na starsi diesel, je to vcelku drzak , preto aj je tych motorov na suciastky mraky.... Spotrebu ma fajn , priebeh celkovy je taky kultivovany, prijde mi linearny, turbo nastupuje linearne nieje to taky "kick" jak treba u TDI ze zoslapnes a hned ta to zacne tlacit. Ja som stym motorom velmi spokojny. ale ma aj tieniste stranky tato paradicka. hned prva s ktorou mozes pocitat , raz urcite sa vola VP44... Naftove cerpadlo ktore je tak isto zname z audin, je...nie kazove ale odchadza, hned dokonca na viac sposobov, ,vydre sa, zadrety predradnik alebo vie odist el. cast. preto je motorov mrte, ale cerpadiel je nedostatok. Repas cerpadla okolo 1 000€aspon teda ked som to ja reisil pred 5 rokmi. Jedna z castych vad ktore som riesil na tomto motore je odchod solenoidu ovladajuceho turbo, ( cca 100€ zalezitost) . Inak zamna by som siel do 2.2 , aj ked ano je to strasiak co som ti hore napisal. ale napr ked je po repase cerpadlo, nastavuju ho na nizsie tlaky, ale auto chodi stale slusne, a viac vydrzi.
Za 2.0 T je to fajn motor, benzin v turbu a nedela to zadne pi*oviny

jasne laka to, aj vykon to ma , ale vacsina tychto aut uz je vytahana stara lajtra, kazdy kto to ma tomu nalozi , a ked uz to mas po 2-3-4 majitelovy zazrak to asi veru nebude. ale treba to videt, jedno aj druhe a sam uvidis.....