Jakou vybrat
Jakou vybrat
Zdravím, měl bych dotaz. Nedávno nám nabourali moji astru combi 1.6 16v a bohužel žije konečná tak sem se začal poohlížet po dalším autě no chtěl sem znova astru a po pár hodinách brouzdání na internetu jsem našel astru Bertone která mě naprosto dostala ale je tu problém našel sem 2 auta které se mi moc líbí a vypadají v dobrém stavu ale jedno je 2L turbo v LPG a druhé 2.2 dti (v lepší výbavě za nižší cenu) mohl by mi někdo poradit popřípadě říct nějaké tipy k oboum motorům . Děkuji
Astra G Bertone 2.2 16v
Ex Astra G Caravan 1.6 16v 2001 LPG
Ex Astra G Caravan 1.6 16v 1999
Ex Octavia 1.9 Tdi 1997
Ex Felicia 1.3 mpi 1998
Ex Astra G Caravan 1.6 16v 2001 LPG
Ex Astra G Caravan 1.6 16v 1999
Ex Octavia 1.9 Tdi 1997
Ex Felicia 1.3 mpi 1998
- Reklama
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 28 kvě 2006, 11:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou vybrat
Celkově záleží, v jakém jsou stavu, resp. zda je už něco měněné, atd. Do obou z nich bys určitě něco nasypal, jsou to starší pánové .
2.0T jsem měl, jede krásně. Za mě je to použití LPG trochu zvěrstvo, ale to záleží na každym. Z mejch zkušeností u ostatních turbín odchází turbo, resp. trpěj na vysokou spotřebu oleje, a to z víc důvodů. Na to trošku pozor.
Osobně bych šel do 2.2 DTi, pokud nejsi zastánce toho, že "to chrochtá, fuj" Motor sám o sobě neni špatnej, je to ISUZU.
Pokud mu člověk naloží a je motor v kondici, jede taky hodně svižně. A asi jako každá nafta, je hlavně odspodu živější. Spotřeba je překvapivě hodně dobrá, a to i při horšim zacházení.
2.0T jsem měl, jede krásně. Za mě je to použití LPG trochu zvěrstvo, ale to záleží na každym. Z mejch zkušeností u ostatních turbín odchází turbo, resp. trpěj na vysokou spotřebu oleje, a to z víc důvodů. Na to trošku pozor.
Osobně bych šel do 2.2 DTi, pokud nejsi zastánce toho, že "to chrochtá, fuj" Motor sám o sobě neni špatnej, je to ISUZU.
Pokud mu člověk naloží a je motor v kondici, jede taky hodně svižně. A asi jako každá nafta, je hlavně odspodu živější. Spotřeba je překvapivě hodně dobrá, a to i při horšim zacházení.
Už bylo dost...
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
Re: Jakou vybrat
Ahoj,
po dlhej dobe som sem kukol a natrafil na tuto temu. k 2.2DTI ti viem co to povedat.
Tento motor mam vo vectre B sport, motor je super, chodi celkom svizne, na starsi diesel, je to vcelku drzak , preto aj je tych motorov na suciastky mraky.... Spotrebu ma fajn , priebeh celkovy je taky kultivovany, prijde mi linearny, turbo nastupuje linearne nieje to taky "kick" jak treba u TDI ze zoslapnes a hned ta to zacne tlacit. Ja som stym motorom velmi spokojny. ale ma aj tieniste stranky tato paradicka. hned prva s ktorou mozes pocitat , raz urcite sa vola VP44... Naftove cerpadlo ktore je tak isto zname z audin, je...nie kazove ale odchadza, hned dokonca na viac sposobov, ,vydre sa, zadrety predradnik alebo vie odist el. cast. preto je motorov mrte, ale cerpadiel je nedostatok. Repas cerpadla okolo 1 000€aspon teda ked som to ja reisil pred 5 rokmi. Jedna z castych vad ktore som riesil na tomto motore je odchod solenoidu ovladajuceho turbo, ( cca 100€ zalezitost) . Inak zamna by som siel do 2.2 , aj ked ano je to strasiak co som ti hore napisal. ale napr ked je po repase cerpadlo, nastavuju ho na nizsie tlaky, ale auto chodi stale slusne, a viac vydrzi.
Za 2.0 T je to fajn motor, benzin v turbu a nedela to zadne pi*oviny jasne laka to, aj vykon to ma , ale vacsina tychto aut uz je vytahana stara lajtra, kazdy kto to ma tomu nalozi , a ked uz to mas po 2-3-4 majitelovy zazrak to asi veru nebude. ale treba to videt, jedno aj druhe a sam uvidis.....
po dlhej dobe som sem kukol a natrafil na tuto temu. k 2.2DTI ti viem co to povedat.
Tento motor mam vo vectre B sport, motor je super, chodi celkom svizne, na starsi diesel, je to vcelku drzak , preto aj je tych motorov na suciastky mraky.... Spotrebu ma fajn , priebeh celkovy je taky kultivovany, prijde mi linearny, turbo nastupuje linearne nieje to taky "kick" jak treba u TDI ze zoslapnes a hned ta to zacne tlacit. Ja som stym motorom velmi spokojny. ale ma aj tieniste stranky tato paradicka. hned prva s ktorou mozes pocitat , raz urcite sa vola VP44... Naftove cerpadlo ktore je tak isto zname z audin, je...nie kazove ale odchadza, hned dokonca na viac sposobov, ,vydre sa, zadrety predradnik alebo vie odist el. cast. preto je motorov mrte, ale cerpadiel je nedostatok. Repas cerpadla okolo 1 000€aspon teda ked som to ja reisil pred 5 rokmi. Jedna z castych vad ktore som riesil na tomto motore je odchod solenoidu ovladajuceho turbo, ( cca 100€ zalezitost) . Inak zamna by som siel do 2.2 , aj ked ano je to strasiak co som ti hore napisal. ale napr ked je po repase cerpadlo, nastavuju ho na nizsie tlaky, ale auto chodi stale slusne, a viac vydrzi.
Za 2.0 T je to fajn motor, benzin v turbu a nedela to zadne pi*oviny jasne laka to, aj vykon to ma , ale vacsina tychto aut uz je vytahana stara lajtra, kazdy kto to ma tomu nalozi , a ked uz to mas po 2-3-4 majitelovy zazrak to asi veru nebude. ale treba to videt, jedno aj druhe a sam uvidis.....
Astra G 1.6 16v opc packet R.I.P
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car