Mám do toho jít nebo ne?

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další

Moderátoři: Honz@, AstraMan, Radoš 92

Uživatelský avatar
MAX - CZ
Příspěvky: 2254
Registrován: 21 zář 2008, 11:35
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Mám do toho jít nebo ne?

Příspěvek od MAX - CZ » 27 pro 2015, 22:12

Tak co třeba tohle?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/renau ... oFrom=list

Splňuje to vše co požaduješ. Zvládá kratší i delší trasy, prostorný interier, vyšší posez, dobrá cena, slušná spolehlivost, výborný stav. 8)
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

Moje nabídka nejen aut: https://www.sbazar.cz/automilacek

Reklama
 

Honz@
Moderátor
Příspěvky: 3631
Registrován: 28 kvě 2006, 11:24
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Mám do toho jít nebo ne?

Příspěvek od Honz@ » 27 pro 2015, 22:18

Za mě 1.7 DTi v pořádku. Prodávali jsme naše s 290.000km, podstatné věci v motoru původní (turbo, vstřiky, čerpadlo,...). Za celou dobu měněn z "motorových" věcí pouze předsuvník vstřiku, otázka asi 2 tisíc.

Z vlastní zkušenosti 1.7 DTi (55kW, Isuzu) nijak extrémně netrpí na nic konkrétního. Nejde tedy říct, že by "trpěly na čerpadla", apod.

Jen bych rád podotknul, že pokud se kupuje auto za 35 tisíc, které je v průměru 15 let staré a má najeto 300.000 (a většina stejně má, jen tachometr tvrdí něco jinýho), je vlastně "špek" tak nějak všechno.

To nemyslím nijak špatně, ale pokud má někdo představu, že koupí nafťáka z roku 2000 za 35 tisíc a "sedne a najede 100 tisíc s investicema olej a filtr", je na omylu 8) .

A pokud se něco pose*e, věcí na vrakovištích jsou mraky. Všechno cenově dostupný.

P.S.: Opravdu nemaj dvouhmotu ani filtr pevných částic. Zlatý auto...
Už bylo dost...
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A

Kukin
Příspěvky: 3
Registrován: 27 pro 2015, 20:05
Bydliště: Blanensko

Re: Mám do toho jít nebo ne?

Příspěvek od Kukin » 28 pro 2015, 12:07

Vojta: Naslouchátko samozřejmě má, celkem kvalitní, okolní provoz slyší (houkačky, troubení, apod.), tady problém není, ale prostě ty benzíny nejsou skoro slyšet ani u zdravého. Zkoušeli jsme např. octavii 1 1.6 a ten motor prostě není slyšet, zvlášť když si pustíš třeba topení. Krom toho je mi dost nesympatický, nejde za plynem, má zpoždění, atd. Diesely mi přijdou svým ovládáním a stylem jízdy prostě daleko vhodnější (nemluvím o CR x-té generace s DPF, ...).

Honza:
Samozřejmě nečekám, že 15 let staré auto za 35 tis najezdí 100 tis km bez investic, ale představuju si to spíš takto: 35 tis auto + 15 až 20 tis počáteční investice, kde všechno prolezu, co bude potřeba povyměňuju, nechám opravit a pak by to mohlo pár let jezdit.
Problém není něco sehnat na vrakáči a vyměnit, ale problém je náhlá smrt, kdy to zůstane stát někde 100 km od baráku a pak co s tím. Jak říkám, nájezd bude 10 tis km za rok.

Pokud by to takto mohlo fungovat, OK. Pokud je tato myšlenka scestná, tak na to jdu blbě.

Honz@
Moderátor
Příspěvky: 3631
Registrován: 28 kvě 2006, 11:24
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Mám do toho jít nebo ne?

Příspěvek od Honz@ » 28 pro 2015, 13:37

Kukin: Tak v tom případě ano :) .

Opravdu dát pozor, aby byl motor "1.7 DTi 55kW". Lidi rádi píšou "DTi" a ve finále je to TD...
Už bylo dost...
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A

Kukin
Příspěvky: 3
Registrován: 27 pro 2015, 20:05
Bydliště: Blanensko

Re: Mám do toho jít nebo ne?

Příspěvek od Kukin » 29 pro 2015, 00:49

Díky všem za rady, nakonec se mi naskytla Fabia 1.9 TDi 74 kW za 35 tis, po technické stránce vše OK, vady spíše kosmetické na laku, plechařině a dveře - elektrika tak jsem to risknul a vzal to. Sice se mi to nelíbí tak, jako Astra, místa tam je tam taky o něco míň, ale bude to snad motorově lepší, výkon vyšší, dílů spousta a spraví to kde kdo. Investice teď bude cca 10 tis a pak by to mohlo dost pojezdit.

U těch aster 1.7 DTi je to s dílama na motor už o něco horší, aspoň co jsem hledal namátkově po inzerátech, nedá se říct, že by toho byly mraky...
Ještě jsem uvažoval o té 1.8 nebo 1.6 8V čtyřbod, ale obojích je docela málo vidět a buď byly někde daleko anebo to bylo kupé...

Odpovědět