Stránka 1 z 2
Tak který?
Napsal: 18 dub 2011, 09:53
od tom l.
Budu mít práci v zahraničí a proto potřebuji auto z nízkou spotřebou, ale spolehlivé. Nemám s naftou zkušenost, ale chci zůstat u Astry G. Tak který 1.7, 2.0 nebo 2.2?
Re: Tak který?
Napsal: 18 dub 2011, 10:10
od Trdlo
Ani jedno. Benzín, 8V.
Re: Tak který?
Napsal: 18 dub 2011, 10:38
od glemo
1,7 Dti 55kw

Re: Tak který?
Napsal: 18 dub 2011, 10:46
od Hribek
no pěkně to znít nebude, ale pokud má být spolehlivost zásadní faktor pro výběr auta tak "G-čko" v naftě určitě neee
Re: Tak který?
Napsal: 18 dub 2011, 10:48
od tom l.
glemo píše:1,7 Dti 55kw

Podle čeho to bereš? Obsah, spotřeba nebo kvalita motoru? Já mám Astru G 1.4 16V, tu ale musím nechat rodině.

Byl jsem na srazu ve Štokách a dostal jsem se na 5,9l
Re: Tak který?
Napsal: 18 dub 2011, 12:14
od Mitom
Hribek píše:no pěkně to znít nebude, ale pokud má být spolehlivost zásadní faktor pro výběr auta tak "G-čko" v naftě určitě neee
A to jako proč v naftě ne? Nějaký konkrétní důvod? Muj 2.0 Di už není taky zrovna nejnovější, ale zatím šlape jak hodinky a spotřeba je velice v pohodě (momentálně jezdím hlavně krátké trasy po městě)

Re: Tak který?
Napsal: 18 dub 2011, 12:31
od Marťas-Pupík
Tak ja mam 1,7 Dti 55 kw, momentalne najeto 130000 Km, kolik bylo najeto pred koupi uz nezjistim

,ale slape jako hodinky. Spotreba kolem 5 litru. A jediny problem je propousteni oleje do nadoby s chladici kapalinou.
Re: Tak který?
Napsal: 18 dub 2011, 13:06
od radek_
1.7Dti .. najeto přes 220 000 km.. zatím bez vážnější poruchy .. ťuk, ťuk, ťuk

určitě bych ti tento motor doporučil ...

pokud nepotřebuješ lítat po dálnici 200 ... spotřeba je fakt suprová

průměr 5 litrů není problém

A určitě bych asi nekupovat 1.7TD (50kw) je to strašně líný a žere to víc jak dti

ale zase na druhou stranu s ním taky žádnej velkej problém nebyl

Re: Tak který?
Napsal: 18 dub 2011, 14:04
od Vojta
1,7 cdti 59kw
Re: Tak který?
Napsal: 18 dub 2011, 14:49
od glemo
Vojta píše:1,7 cdti 59kw
Bál by som sa vstrekov ale v podstate to isté ako 1,7 55kw. Svokor pred týždňom pokoril na 1,7 Dti 300tis km a z motorom nebol totálne nič.Pokiaľ teda ako súčasť motora neberiete napr. štartér.55kw je jednoznačne najspoľahlivejší motor v G-čku.(z nafty samo)
Re: Tak který?
Napsal: 18 dub 2011, 15:07
od Marťas-Pupík
radek_ píše:
A určitě bych asi nekupovat 1.7TD (50kw) je to strašně líný a žere to víc jak dti

ale zase na druhou stranu s ním taky žádnej velkej problém nebyl

.... no uprimne,ono tech nasich 55 kw taky neni trhacem asfaltu

Re: Tak který?
Napsal: 18 dub 2011, 15:35
od radek_
No my máme v rodině oba motory

a můžu říct že když přesednu z dti do td mám neustálou potřebu přidávat a přidávat

jenže ono to nejede a nejede

a navíc mi přijde že u td je turbo jenom pro vzhled

Re: Tak který?
Napsal: 18 dub 2011, 16:38
od Fritol
jestli nafta v gečku tak jedině 17 cdti

Re: Tak který?
Napsal: 18 dub 2011, 16:45
od tenor
U staršieho auta je to vždy lotéria : môžeš kúpiť nafťáka do ktorého ani nešáhneš a môžeš kúpiť benzín v ktorom sa budeš vrtat furt ... Na predsudky o "poruchovejších dízloch" zabudni a riaď sa podla toho v akom stave auto je a ako sa ti pozdáva ...
Re: Tak který?
Napsal: 19 dub 2011, 07:31
od tom l.
Takže pro shrnutí: pokud mi jde o spotřebu a né kontaktovat hranici zvuku ani se zůčastnit závodů F1, měla by ta 1.7 (TDI, CTDI) být dostačující. Poruchovost je závislá od konkrétního kusu a na mezidílu. Mezidílu mezi volantem a sedačkou.

Pak se může motor dožít i vysokého kilometrového věku (moje Astra 1.4 má 223 tis. a v pohodě). Je to tak? Děkuji vám všem za rady a osobní dojmy.
