Stránka 1 z 2

Tak který?

Napsal: 18 dub 2011, 09:53
od tom l.
Budu mít práci v zahraničí a proto potřebuji auto z nízkou spotřebou, ale spolehlivé. Nemám s naftou zkušenost, ale chci zůstat u Astry G. Tak který 1.7, 2.0 nebo 2.2?

Re: Tak který?

Napsal: 18 dub 2011, 10:10
od Trdlo
Ani jedno. Benzín, 8V.

Re: Tak který?

Napsal: 18 dub 2011, 10:38
od glemo
1,7 Dti 55kw 8)

Re: Tak který?

Napsal: 18 dub 2011, 10:46
od Hribek
no pěkně to znít nebude, ale pokud má být spolehlivost zásadní faktor pro výběr auta tak "G-čko" v naftě určitě neee

Re: Tak který?

Napsal: 18 dub 2011, 10:48
od tom l.
glemo píše:1,7 Dti 55kw 8)
Podle čeho to bereš? Obsah, spotřeba nebo kvalita motoru? Já mám Astru G 1.4 16V, tu ale musím nechat rodině. :x Byl jsem na srazu ve Štokách a dostal jsem se na 5,9l

Re: Tak který?

Napsal: 18 dub 2011, 12:14
od Mitom
Hribek píše:no pěkně to znít nebude, ale pokud má být spolehlivost zásadní faktor pro výběr auta tak "G-čko" v naftě určitě neee
A to jako proč v naftě ne? Nějaký konkrétní důvod? Muj 2.0 Di už není taky zrovna nejnovější, ale zatím šlape jak hodinky a spotřeba je velice v pohodě (momentálně jezdím hlavně krátké trasy po městě) :wink:

Re: Tak který?

Napsal: 18 dub 2011, 12:31
od Marťas-Pupík
Tak ja mam 1,7 Dti 55 kw, momentalne najeto 130000 Km, kolik bylo najeto pred koupi uz nezjistim :P ,ale slape jako hodinky. Spotreba kolem 5 litru. A jediny problem je propousteni oleje do nadoby s chladici kapalinou.

Re: Tak který?

Napsal: 18 dub 2011, 13:06
od radek_
1.7Dti .. najeto přes 220 000 km.. zatím bez vážnější poruchy .. ťuk, ťuk, ťuk :) určitě bych ti tento motor doporučil ... :) pokud nepotřebuješ lítat po dálnici 200 ... spotřeba je fakt suprová :) průměr 5 litrů není problém :)
A určitě bych asi nekupovat 1.7TD (50kw) je to strašně líný a žere to víc jak dti :) ale zase na druhou stranu s ním taky žádnej velkej problém nebyl :)

Re: Tak který?

Napsal: 18 dub 2011, 14:04
od Vojta
1,7 cdti 59kw

Re: Tak který?

Napsal: 18 dub 2011, 14:49
od glemo
Vojta píše:1,7 cdti 59kw
Bál by som sa vstrekov ale v podstate to isté ako 1,7 55kw. Svokor pred týždňom pokoril na 1,7 Dti 300tis km a z motorom nebol totálne nič.Pokiaľ teda ako súčasť motora neberiete napr. štartér.55kw je jednoznačne najspoľahlivejší motor v G-čku.(z nafty samo)

Re: Tak který?

Napsal: 18 dub 2011, 15:07
od Marťas-Pupík
radek_ píše: A určitě bych asi nekupovat 1.7TD (50kw) je to strašně líný a žere to víc jak dti :) ale zase na druhou stranu s ním taky žádnej velkej problém nebyl :)
.... no uprimne,ono tech nasich 55 kw taky neni trhacem asfaltu :lol:

Re: Tak který?

Napsal: 18 dub 2011, 15:35
od radek_
No my máme v rodině oba motory :D a můžu říct že když přesednu z dti do td mám neustálou potřebu přidávat a přidávat :D jenže ono to nejede a nejede :lol: a navíc mi přijde že u td je turbo jenom pro vzhled :D

Re: Tak který?

Napsal: 18 dub 2011, 16:38
od Fritol
jestli nafta v gečku tak jedině 17 cdti :)

Re: Tak který?

Napsal: 18 dub 2011, 16:45
od tenor
U staršieho auta je to vždy lotéria : môžeš kúpiť nafťáka do ktorého ani nešáhneš a môžeš kúpiť benzín v ktorom sa budeš vrtat furt ... Na predsudky o "poruchovejších dízloch" zabudni a riaď sa podla toho v akom stave auto je a ako sa ti pozdáva ...

Re: Tak který?

Napsal: 19 dub 2011, 07:31
od tom l.
Takže pro shrnutí: pokud mi jde o spotřebu a né kontaktovat hranici zvuku ani se zůčastnit závodů F1, měla by ta 1.7 (TDI, CTDI) být dostačující. Poruchovost je závislá od konkrétního kusu a na mezidílu. Mezidílu mezi volantem a sedačkou. :?: Pak se může motor dožít i vysokého kilometrového věku (moje Astra 1.4 má 223 tis. a v pohodě). Je to tak? Děkuji vám všem za rady a osobní dojmy. 8)