
Kamarád mi nabízí ke koupi jeho rodinné auto s velmi malým nájezdem (1998 - Opel Astra 1,4 16V, necelých 90k km, výbava prd prd nic, cena 50tis.). Po mech. stránce se mi na to už servis (dobrý známý, ale dělá pouze škodovky a VW) koukal a zjistil: špatné tlumiče, nejspíš spojkové obložení, podvozek v supr stavu, žádné vůle - nájezd by mohl odpovídat. Rozvody nebyly měněny, takže to také čeká na mě.
Auto mám teď na pár dní půjčené, najezdil jsem s ním cca 600km. Při rozjezdech motor vykazuje výkonostní díru cca do 2000 otáček, kdy si na jedničku a dvojku občas i zacuká - rád bych ještě před koupí nechal auto projet diagnostikou, co jsem se zde dozvěděl, tak by to mohl být nějaký ten EGR ventil či co, snad by to diagnostika odhalila (klapku jsem čistil a to moc nepomohlo). Další věc je, že je slyšet motor od serva řízení, jak přepíná na ty volnoběžné a provozní otáčky, dělá vám to taky?
Poradíte mi prosím někdo kam na diagnostiku z Prahy západ (Roztoky) a případně kde levně a profi vymění rozvody a spojkové obložení?
díky moc, Pavel