
(A neříkám to jako klient pojišťovny ale jako právník. Muset si denně přiznávat že náš právní systém má celou řadu trhlin až děr je denní nutnost

Jediná varianta je následující : advokát obvykle může na nákladech žádat i víc (v některých případech až 100% žalované částky) než mu přísluší podle tarifu. Pokud mu je soud přizná a klient je s advokátem domluvený, tak mu advokát ty peníze (nebo dle dohody větší část) vyplatí. Ale bohužel ne vždy soudy náklady uznají v plné míře..
Ale naštěstí ve většině měst kauzy už netrvají 3 roky, i když samozřejmě kvůli návrhům na odročení a klasické omluvy z jednání se to může protáhnout. V červnu jsem pro známou (v Praze) podával návrh na vydání platebního rozkazu (auto v bazaru prodáno, ale výnos nevyplacen), příkaz vydán ale nedoručen, takže zrušen a nařízeno jednání, které bude koncem srpna. Když nikdo nepřijde (což čekám), tak navrhnu rozsudek pro zmeškání. Tak či tak to ale zřejmě k ničemu nebude, protože známá je jedna z mnoha věřitelů a víme jak končí konkursy

Takže na dennyho místě bych se nevzdával.
Ale zpět k tématu - můžu doporučit pneuservis Vulkan v Šeberově v Praze, dělají snad všechno a skutečně kvalitně.
Já tam teda už delší dobu nebyl, jezdím za jiným kámošem do jeho dílny, ale to spíše z důvodu úspory, ale tam zase nemá diag a nedělá klimy.