je dobre prvé auto Opel ASTRA G 2.0 DTI ?
- scarfacesk
- Kontaktovat uživatele:
je dobre prvé auto Opel ASTRA G 2.0 DTI ?
zdar všetci manici
. zmyslel som si že svoje prve auto bude opel astra g 2.0 DTI 3 dverový. myslíte ze je to dobré auto ako moje prvé auto ? dosť sa naň ho teším.

- Reklama
- scarfacesk
- Kontaktovat uživatele:
Pitman ma pravdu
skus sa spytat na nejakom nezavislom fore, trebars na ACRT kamara tam kedysi riesil toto iste a dost dobre mu chlapci poradili.

Astra G 1.6 16v opc packet R.I.P
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car
Tak já za mě: Já bych třeba diesen nechtěl a už né vůbec obsah 2.0. A hned objasním proč. 1. Diesel bych nevyužil jezdím sotva pár km, nejezdím dálky. Navíc ten servis je dražší než na benzínu. A obsah 2.0 proto, protože bych neměl z čeho platit pojistku, přece jenom jsem pořád chudý student.
Možná něco z toho mi někdo vyvrátí. Třeba s tou pojistkou si nejsem až tak jist. Nevím jaký je rozdíl roční pojistky mezi mojí 1.6 a 2.0. 

- pepik
- Bydliště: vlevo za pravim rohem stredne u prostred nahore smerem severojih = Praha :D
jojo je to hodne dobry auto taky ho mam
a je moje uplne prvni
sice mam karavan ale mega rozdil vtom nebude
jen dotoho
jinak poviny ruceni je celekm vpohode platim asi 7 tisic rocne
prumerna spotreba je taky vpoho jezdim stim do skoly za pritelkyni vsechno jenom po praze se studenym motorem a prumerna spotreba 6,2litru a myslim ze ho moc nesetrim
jinak natoz ze toje dvoulitr tak zere opravdu malinko 

jinak poviny ruceni je celekm vpohode platim asi 7 tisic rocne
prumerna spotreba je taky vpoho jezdim stim do skoly za pritelkyni vsechno jenom po praze se studenym motorem a prumerna spotreba 6,2litru a myslim ze ho moc nesetrim

FFS-flip flop simson a na nem dalsi ruzne blbosti ale par uspesne vyhranejch soutezi za sebou maa
( http://www.youtube.com/watch?v=2xeThFUemyE&NR=1 )