
Pojistná událost
Re: Pojistná událost
Cidlo, rozumím tvé argumentaci i argumentům pojišťoven. Kdybych tam pracoval, hovořil bych stejně
Ale mluvím jako poškozený a naštěstí už je to za mnou. Ale pokud mám být konkrétní, tak škodu mi odhadl likvidátor pojišťovny Kooperativa v Ďáblicích. Odhad byl na 11.000,- a taky taková sumá s pár stovkama navíc nakonec opravdu dorazila. Odhad v Opelu mi provedli v Opel Autovars v Holešovicích a zněl částka cca 50.000,-. Problém je v tom, že se na tom snaží vydělat všichni. Tzn. autoservis vytřískat maximum a pojišťovna ušetřit kde to jde. Osobně si myslím, že cena v Opelu byla nastřelená, ale totéž v opačném platí o výplatě z pojišťovny. Osobně si myslím, že reálná škoda mohla být 20.000,- až 25.000,-. Měl jsem poškozený přední světlo, nárazník, nadkolí, elektrický svazek, mlhovku, blatník a teplotní čidlo. V Opelu chtěli měnit ještě přední výstuhu. Pohled servisu a pojišťovny jsou nebe a dudy. Například nárazník mi Opel dal na výměnu, cca 8.000,- plus lakování, ale likvidátor mi řekl, že nárazník půjde vykytovat, přelakovat a i když jsem měl utržený všechny úchyty nárazníku, tak mi řekl, že se to dá zavařit, tak mi napsal oprava nárazníku 1.000 Kč plus lak. Podobně to bylo se světlem, který podle likvidátora šlo vybrousit a packy taky zavařit. Štve mě to, že najedný straně ti technickou nemusí dát kvůli každý kravině a na druhý straně ti pojišťovna říká, aby sis nárazník málem přidrátoval, pže to je levnější než novej. O nějakým zhodnocení nemůže být ani řeč, protože na mojí nebouraný astře teď každý pozná, že byla lakovaná a težko se někomu vysvětluje, že jsem to nikam nenapálil, ale prostě mi ji odrbal týpek s vrakem. Po pojišťovně jsem požadoval kalkulaci na základě který přišli na částku 11.000,-. Myslím, že na takovou informaci mám právo a nevím, proč se pojišťovna tak bojí poškozenýmu ukázat seznam položek a k nim částky, který proplácí. Po telefonický žádosti jsem byl nasměrován na mailovou žádost, pak na písemnou žádost a nakonec mi zase mailem odpověděli, že takové informace neposkytují. Nehodnotím pojišťovnu jako celek, ale vidím, že toto chování je běžný a moje zkušenost je opravdu velmi špatná...

- Reklama
- Cidla
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 08 srp 2006, 15:31
- Bydliště: kousek od Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pojistná událost
podle toho co jsi napsal byla škoda podhodnoceá! Když doložíš doklad o tom kolik jsi skutečně vynaložil na opravu tak by to pojišťovna měla brát v úvahu(pokud to není na první pohled přestřelený
) Holt tam je ta amortizace s tím nic neuděláš ty ani já jako pojišťovák co to počítá
. A koukám, že asi taky záleží která pojišťovna to dělá, něco se dá opravit a něco ne jak říkáš. Ale je to začarovanej kruh. Když se nebude odpočítavat amortizace narostou pojišťovnám náklady a bude se zdražovat a bude se reptat znova...
....



moje bývalka :-)
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
Re: Pojistná událost
To je právě ono. Zájem pojišťovny je co nejmíň vyplácet. Já tomu rozumím
Jenže poškozený z toho vychází ve finále úplně nejhůř, protože si část opravy ještě musí zaplatit a nehledě na to, že nad tím stráví hromadu času a nervů. Nevím, proč mi pojišťovna odmítla vystavit doklad o tom, jak k té částce přišla. Kdyby v tom někdo udělal botu a něco tam nezapočítal, tak to ani nezjistím. A zajímalo by mě, co by mi pojišťovna řekla, když bych přinesl fakturu na nový světlo a nárazník, i když mi to likvidátor dal na opravu. Myslím, že bych opět narazil
Auto jsem měl netknutý a rozhodně mi nepřišla adekvátní oprava nějaký lepení a svařování...
Osobně si myslím, že by tady měla být i spoluúčast viníka, protože ten v mým případě byl úplně za vodou a nic řešit nemusel. 




Re: Pojistná událost
Tak to si myslím že všechno už od začátku zadrbal ten likvidátor. Kooperativa je vyhlášená že vyplácí dost peněz. Více by vám mohl napsat Gallo který byl tím "poškozeným" a pojišťovna kooperativa mu vyplatila ranec plný peněz,přitom oprava byla de facto zanedbatelná. A nikdo mu neřekl toto půjde svařit,vybrousit a podobně. Vše nové díly. Tak že si myslím že ten likvidátor prostě neměl svůj den a nebo to byl ten typ likvidátora který si myslel že to snad bude vyplácet ze svého.
ASTRA LA VISTA
Re: Pojistná událost
Trochu závidím takovým šťastlivcům jako je Gallo
Aspoň teda co se výplat z pojišťovny týče 


- Cidla
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 08 srp 2006, 15:31
- Bydliště: kousek od Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pojistná událost
No hele já si taky myslím ,že si narazil na vola. Když vidím co vyplácím tady já, tak z 90% ten klient když chce na tom neuvěřitelně vydělá! A to lítání kolem to je jasný to ti nikdo nezaplatí to je holt pech. A když se nad tím zamyslíš, když ti pojišťovna vyplatí málo tak každý si stěžuje a chce dopaltit to chápu, ale ještě sem nezažil aby mi napsal klient, že jse mu to spočítal moc, že tolik nechce že to opravil za polovinu
... a že těch co se snaží s pojišťovnou vyj...at je opravdu hodně. Prostě pojišťovna má svůj kšeft a jako každej podnik musí vydělat, čím víc se jí snažej klienti natáhnout tím víc bude pojištění dražší a ty chudáci jako ty jsou bytý:?: ..já sem holt měl možnost to vidět jak s tvé strany tak z té druhé. Chápu, že nikdo nechce být škodnej, ale hodně lidí na tom chce hlavně vydělat.. to si holt musíme přiznat. To jsme MY ČEŠI 


moje bývalka :-)
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
Re: Pojistná událost
Jj, cobein má pravdu. Měli jsme bohatý Vánoce a oprava za hubičku 

Re: Pojistná událost
Já si myslím, že když jim necháš proplatit tu fakturu z Oplu (peníze samozřejmě na servis, a oni s ním snad mají smlouvu ne) tak musí udělat rekalkulaci a ty doplatíš půlku nárazníku a všech novejch dílů (osobní zkušenost), ale to přece nemůže dát 17 táců 

Mobil : 602318645
- Cidla
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 08 srp 2006, 15:31
- Bydliště: kousek od Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pojistná událost
Mělo by to být jak říkašDefender píše:Já si myslím, že když jim necháš proplatit tu fakturu z Oplu (peníze samozřejmě na servis, a oni s ním snad mají smlouvu ne) tak musí udělat rekalkulaci a ty doplatíš půlku nárazníku a všech novejch dílů (osobní zkušenost), ale to přece nemůže dát 17 táců

moje bývalka :-)
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
Re: Pojistná událost
to mava :
Cidlo, rozumím tvé argumentaci i argumentům pojišťoven. Kdybych tam pracoval, hovořil bych stejně Ale mluvím jako poškozený a naštěstí už je to za mnou. Ale pokud mám být konkrétní, tak škodu mi odhadl likvidátor pojišťovny Kooperativa v Ďáblicích. Odhad byl na 11.000,- a taky taková sumá s pár stovkama navíc nakonec opravdu dorazila. Odhad v Opelu mi provedli v Opel Autovars v Holešovicích a zněl částka cca 50.000,-. Problém je v tom, že se na tom snaží vydělat všichni. Tzn. autoservis vytřískat maximum a pojišťovna ušetřit kde to jde. Osobně si myslím, že cena v Opelu byla nastřelená, ale totéž v opačném platí o výplatě z pojišťovny. Osobně si myslím, že reálná škoda mohla být 20.000,- až 25.000,-. Měl jsem poškozený přední světlo, nárazník, nadkolí, elektrický svazek, mlhovku, blatník a teplotní čidlo. V Opelu chtěli měnit ještě přední výstuhu. Pohled servisu a pojišťovny jsou nebe a dudy. Například nárazník mi Opel dal na výměnu, cca 8.000,- plus lakování, ale likvidátor mi řekl, že nárazník půjde vykytovat, přelakovat a i když jsem měl utržený všechny úchyty nárazníku, tak mi řekl, že se to dá zavařit, tak mi napsal oprava nárazníku 1.000 Kč plus lak. Podobně to bylo se světlem, který podle likvidátora šlo vybrousit a packy taky zavařit. Štve mě to, že najedný straně ti technickou nemusí dát kvůli každý kravině a na druhý straně ti pojišťovna říká, aby sis nárazník málem přidrátoval, pže to je levnější než novej. O nějakým zhodnocení nemůže být ani řeč, protože na mojí nebouraný astře teď každý pozná, že byla lakovaná a težko se někomu vysvětluje, že jsem to nikam nenapálil, ale prostě mi ji odrbal týpek s vrakem. Po pojišťovně jsem požadoval kalkulaci na základě který přišli na částku 11.000,-. Myslím, že na takovou informaci mám právo a nevím, proč se pojišťovna tak bojí poškozenýmu ukázat seznam položek a k nim částky, který proplácí. Po telefonický žádosti jsem byl nasměrován na mailovou žádost, pak na písemnou žádost a nakonec mi zase mailem odpověděli, že takové informace neposkytují. Nehodnotím pojišťovnu jako celek, ale vidím, že toto chování je běžný a moje zkušenost je opravdu velmi špatná...
*********************
Pojišťovna do rozpočtu uvažuje opravy (pokud nevychází oprava víc jak nový díl) druhovky atd..., Rozpočet by ale neměl být nejnižší (protoźe pak hrozí že poškozený doručí FA a bude platit víc než by vyplatila rozumným rozpočtem) a neměl by dosahovat výše aut. servisu. Takže první rozpočet by měl být rozumný kompromisem. Hnát za každou cenu poškozeného do oprav, lepit nárazníky, packy a pod...může ale výsledek je ten že nakonec doloží FA a pojišťovna i po odečtení amortizace uhradí víc než by dala rozpočtem a ještě nasere člověka který bude dál předávat své zkušenosti.
Ale v tomto jde o něco jiného.
I ten co je poškozený chce aby opravil své auto a ještě mu něco zbylo. Ten kdo tahle nepřemýšlí dá vozidlo do servisu (kde si ověří své možnosti a pod.) Neříkám že každý kdo chce rozpočet tak přemýšlí ale většina ANO. Jinak autovars má hod sazbu pro Pojišťovnu 1400 kč tak se není čemu divit!
Cidlo, rozumím tvé argumentaci i argumentům pojišťoven. Kdybych tam pracoval, hovořil bych stejně Ale mluvím jako poškozený a naštěstí už je to za mnou. Ale pokud mám být konkrétní, tak škodu mi odhadl likvidátor pojišťovny Kooperativa v Ďáblicích. Odhad byl na 11.000,- a taky taková sumá s pár stovkama navíc nakonec opravdu dorazila. Odhad v Opelu mi provedli v Opel Autovars v Holešovicích a zněl částka cca 50.000,-. Problém je v tom, že se na tom snaží vydělat všichni. Tzn. autoservis vytřískat maximum a pojišťovna ušetřit kde to jde. Osobně si myslím, že cena v Opelu byla nastřelená, ale totéž v opačném platí o výplatě z pojišťovny. Osobně si myslím, že reálná škoda mohla být 20.000,- až 25.000,-. Měl jsem poškozený přední světlo, nárazník, nadkolí, elektrický svazek, mlhovku, blatník a teplotní čidlo. V Opelu chtěli měnit ještě přední výstuhu. Pohled servisu a pojišťovny jsou nebe a dudy. Například nárazník mi Opel dal na výměnu, cca 8.000,- plus lakování, ale likvidátor mi řekl, že nárazník půjde vykytovat, přelakovat a i když jsem měl utržený všechny úchyty nárazníku, tak mi řekl, že se to dá zavařit, tak mi napsal oprava nárazníku 1.000 Kč plus lak. Podobně to bylo se světlem, který podle likvidátora šlo vybrousit a packy taky zavařit. Štve mě to, že najedný straně ti technickou nemusí dát kvůli každý kravině a na druhý straně ti pojišťovna říká, aby sis nárazník málem přidrátoval, pže to je levnější než novej. O nějakým zhodnocení nemůže být ani řeč, protože na mojí nebouraný astře teď každý pozná, že byla lakovaná a težko se někomu vysvětluje, že jsem to nikam nenapálil, ale prostě mi ji odrbal týpek s vrakem. Po pojišťovně jsem požadoval kalkulaci na základě který přišli na částku 11.000,-. Myslím, že na takovou informaci mám právo a nevím, proč se pojišťovna tak bojí poškozenýmu ukázat seznam položek a k nim částky, který proplácí. Po telefonický žádosti jsem byl nasměrován na mailovou žádost, pak na písemnou žádost a nakonec mi zase mailem odpověděli, že takové informace neposkytují. Nehodnotím pojišťovnu jako celek, ale vidím, že toto chování je běžný a moje zkušenost je opravdu velmi špatná...
*********************
Pojišťovna do rozpočtu uvažuje opravy (pokud nevychází oprava víc jak nový díl) druhovky atd..., Rozpočet by ale neměl být nejnižší (protoźe pak hrozí že poškozený doručí FA a bude platit víc než by vyplatila rozumným rozpočtem) a neměl by dosahovat výše aut. servisu. Takže první rozpočet by měl být rozumný kompromisem. Hnát za každou cenu poškozeného do oprav, lepit nárazníky, packy a pod...může ale výsledek je ten že nakonec doloží FA a pojišťovna i po odečtení amortizace uhradí víc než by dala rozpočtem a ještě nasere člověka který bude dál předávat své zkušenosti.
Ale v tomto jde o něco jiného.
I ten co je poškozený chce aby opravil své auto a ještě mu něco zbylo. Ten kdo tahle nepřemýšlí dá vozidlo do servisu (kde si ověří své možnosti a pod.) Neříkám že každý kdo chce rozpočet tak přemýšlí ale většina ANO. Jinak autovars má hod sazbu pro Pojišťovnu 1400 kč tak se není čemu divit!
Opel Astra G,3dv. 1.8 16V, r.v.: 1998,zel.metalíza, 4x airbag, el okna, zrcátka,mult.volat.,volant a řadící páka-kůže,ABS,ASR(TC),dělená sedadla s otvorem pro lyže,man.klimatizace,rádio CD,4x kotouče, 205/50 R16. Zakoupeno u Opel Steiger Praha 05/09 za 55 000 kč