Stránka 1 z 14

Paměťový cyklovač stěračů

Napsal: 27 dub 2006, 01:09
od Pavel Vojta
Je možné do Astry G / Zafiry doplnit elektronický cyklovač stěračů? Tak jak to snadno šlo do "F"

cyklovač

Napsal: 27 dub 2006, 01:32
od ivdo

paměťový czklovač

Napsal: 27 dub 2006, 07:54
od vasekpetr1
Nevím, kde bere Ivdo(Anonymní) tu jistotu o možnosti záměny paměťového cyklovače za jím doporučený škodovácký, ale z mé vlastní zkušenosti tento cyklovač do "G" Astry nejde a nákup tohoto cklovače jsou pouze vyhozené peníze. Astra "G" má Multitimer, který řídí krom jiného i interval cyklování stěračů a ten do sebe moc zásahů nepovolí.

Napsal: 27 dub 2006, 08:14
od Pavel Vojta
O to mě jde. Měl jsem tenty cyklovač v Astře F, vyhovoval by mě i v součastné době do Zafiry. Otázka je jestli to má nějaké řešení. Podle schépat je rele K11 ozačeno jako přední stěrače stupeň 1/intervel. Nabízí se tedy otázka jestli neexistuje něco co obsahuje pamět na čas....

Napsal: 27 dub 2006, 10:16
od Návštěvník
Už tu byly na fóru pokusy o úpravu relé K10 (ovládání stěračů předního okna), ale pak to bohužel usnulo. Asi by se jednalo o zásah do toho slavného Multitimeru a do toho se asi nikomu nechce.

Napsal: 27 dub 2006, 23:29
od Boco
Mozno trocha offtopic - tu je moj pribeh s multitimerom :-)))
http://www.cobo.szm.sk/

Podla mojeho zistenia je multitimer v zasade 1 hybridny integrovany obvod s mnohymi vstupmi a vystupmi...

V zasade si ale myslim ze je mozne ho obist a urobit tam pam cyklovac, chce to ale dost vazny zasah to odvodov stieracov - odpojit to od multimiteru a vlozit tam cyklovac....
Chce to ale doooost vela casu :-((((

Napsal: 08 kvě 2006, 16:35
od Návštěvník
ten elektronický cyklovač stieračov mi budú montovať tento týždeň v Opláckom Servise. Vraj to nie je problém, takže matroš + cca 2 hod odbornej práce. Ozvem sa, keď to bude hotové.

Napsal: 08 kvě 2006, 16:38
od Majky
Anonymous píše:ten elektronický cyklovač stieračov mi budú montovať tento týždeň v Opláckom Servise. Vraj to nie je problém, takže matroš + cca 2 hod odbornej práce. Ozvem sa, keď to bude hotové.
to som bol ja (odhlásilo ma), takže dodávam : pamäťový cyklovač

Napsal: 08 kvě 2006, 17:29
od Boco
som este nepocul ze by bolo mozne do AstryG dat pamatovy cyklovac...
To ako original opel???
Daj viac info, pokial mozno aj obj. cislo cyklovaca..

Napsal: 09 kvě 2006, 19:21
od Majky
Boco píše:som este nepocul ze by bolo mozne do AstryG dat pamatovy cyklovac...
To ako original opel???
Daj viac info, pokial mozno aj obj. cislo cyklovaca..
no problemo, neviem ci to je origos pre Opel, ale ked to toleruje Opel servis na aute ktoré je ešte v záruke, tak myslim že v pohode. Zajtra si idem po auto, ozvem sa...

Napsal: 11 kvě 2006, 18:37
od Návštěvník
takže auto je už doma aj s namontovaným pamäťovým cyklovačom, je to super vecička. Okrem mojej Astri to montoval borec ešte do Fronteri B. Aby ste vedeli, tak je to súčiastka zo Škody Favorit. Má to len jednu nevýhodu, po ostriekaní skla nezotiera automaticky 3x ako to býva. Ostrieknutie skiel treba kombinovať s jednou z polôh stierania. Je to len vec zvyku.

Napsal: 11 kvě 2006, 18:39
od Majky
Anonymous píše:takže auto je už doma aj s namontovaným pamäťovým cyklovačom, je to super vecička. Okrem mojej Astri to montoval borec ešte do Fronteri B. Aby ste vedeli, tak je to súčiastka zo Škody Favorit. Má to len jednu nevýhodu, po ostriekaní skla nezotiera automaticky 3x ako to býva. Ostrieknutie skiel treba kombinovať s jednou z polôh stierania. Je to len vec zvyku.
ok, to ja

Napsal: 11 kvě 2006, 20:19
od Boco
som si hned myslel ze to nebude origo od Opla... :lol:

v akej polohe packy to funguje? V tej kde aj cyklovac predtym?

Napsal: 11 kvě 2006, 21:04
od Majky
funguje to buď prvým ťuknutím (bez polohy) a potom čakáš koľko potrebuješ a interval zaistíš keď prepneš do prvej polohy, alebo hneď dáš do prvej polohy potom vypneš, čakáš koľko potrebuješ a znova zapneš do prvej polohy. V podstate áno, funguje to ako predtým... :wink:

Paměťový cyklovač stěračů

Napsal: 02 čer 2006, 19:38
od HeliMan
Tak jsem to vyzkoušel s relátkem z Favorita a opravdu to není nic těžkého. Zatím jsem to měl jenom zapojené ven z auta a viselo to na kabelech. Ještě musím najít nějaké vhodné místo, jak se dostat na kontakt na páčce stěračů, který spíná v poloze cyklovače tuším pin 9 do multitimeru. Jinak to není nic složitého. Jenom opravdu po spuštění ostřikovače se musí přepnout stěrače na 1. rychlost, jinak to jen ostřikuje.