Ovladač intenzity kúrenia

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
valmar
Příspěvky: 50
Registrován: 07 bře 2006, 15:18
Kontaktovat uživatele:

Ovladač intenzity kúrenia

Příspěvek od valmar » 08 bře 2006, 11:42

Zdravim vsetkych a zaroven prosim o radu. Moj problem spociva v tom, ze ked mam ovladac intenzity kurenia v inej polohe nez "najchladnejsej", zacne nieco z vnutra palubovky vydavat cvakavy zvuk podobny cvakaniu blinkra. Problem nastava zhruba po par sekundach, co si chcem trochu prikurit. Obzvlast teraz v zime je to vcelku neprijemne. Akonahle vsak ovladac vratim do "najchladnejsej" polohy, zvuk pominie. Zvlastne na tom vsak je, ze kurenie funguje, teply vzduch prudi, len ten zvuk mi ide na nervy.
Ak mi vie niekto poradit, alebo mal podobny problem, budem rad za rady.
Vopred diky

Reklama
 

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Ovladač intenzity kúrenia

Příspěvek od Vojta » 08 bře 2006, 15:58

valmar píše:Zdravim vsetkych a zaroven prosim o radu. Moj problem spociva v tom, ze ked mam ovladac intenzity kurenia v inej polohe nez "najchladnejsej", zacne nieco z vnutra palubovky vydavat cvakavy zvuk podobny cvakaniu blinkra. Problem nastava zhruba po par sekundach, co si chcem trochu prikurit. Obzvlast teraz v zime je to vcelku neprijemne. Akonahle vsak ovladac vratim do "najchladnejsej" polohy, zvuk pominie. Zvlastne na tom vsak je, ze kurenie funguje, teply vzduch prudi, len ten zvuk mi ide na nervy.
Ak mi vie niekto poradit, alebo mal podobny problem, budem rad za rady.
Vopred diky
protáčí se servomotůrek vnitřní cirkulace
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

din
Příspěvky: 216
Registrován: 25 led 2006, 13:07
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od din » 08 bře 2006, 19:16

4 KLUBO,
co ma spolocne kurenie s klapkou vnutorneho obehu? Jedine co ovplyvnuje klapku vnutorneho obehu, je poloha, kde si regulujes, ci ti to ma fukat na sklo, alebo na nohy. Je to osetrene tak, ze je tam maly mikrospinac a na koliesku ovladania polohy fukania je excenter a ten nan zatlaci. Tym sa ti neda pustit vnutorny obeh.

Poviem pravdu, ze najprv ma to tiez napadlo - ale potom som to vylucil. BTW: podla mna by tam "valmar" spomenul, ze ma problemy s mlzenim, nie? 8)
ASTRA-G-caravan (X17DTL)

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 08 bře 2006, 21:04

din píše:4 KLUBO,
co ma spolocne kurenie s klapkou vnutorneho obehu? Jedine co ovplyvnuje klapku vnutorneho obehu, je poloha, kde si regulujes, ci ti to ma fukat na sklo, alebo na nohy. Je to osetrene tak, ze je tam maly mikrospinac a na koliesku ovladania polohy fukania je excenter a ten nan zatlaci. Tym sa ti neda pustit vnutorny obeh.

Poviem pravdu, ze najprv ma to tiez napadlo - ale potom som to vylucil. BTW: podla mna by tam "valmar" spomenul, ze ma problemy s mlzenim, nie? 8)
volaké kouření copak já ti rozumim? prostě jestli ti tam něco cvaká tak je to na 90% stržený servo na klapce, rači se na něj podivej než dedukuj, ono je to totiž pod stálym proudem i když by to podle tebe mělo bejt vypnutý
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

din
Příspěvky: 216
Registrován: 25 led 2006, 13:07
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od din » 08 bře 2006, 21:26

klubo píše:
din píše:4 KLUBO,
co ma spolocne kurenie s klapkou vnutorneho obehu? Jedine co ovplyvnuje klapku vnutorneho obehu, je poloha, kde si regulujes, ci ti to ma fukat na sklo, alebo na nohy. Je to osetrene tak, ze je tam maly mikrospinac a na koliesku ovladania polohy fukania je excenter a ten nan zatlaci. Tym sa ti neda pustit vnutorny obeh.

Poviem pravdu, ze najprv ma to tiez napadlo - ale potom som to vylucil. BTW: podla mna by tam "valmar" spomenul, ze ma problemy s mlzenim, nie? 8)
volaké kouření copak já ti rozumim? prostě jestli ti tam něco cvaká tak je to na 90% stržený servo na klapce, rači se na něj podivej než dedukuj, ono je to totiž pod stálym proudem i když by to podle tebe mělo bejt vypnutý
Neviem preco to pises mne, ked ja som tuto temu neotvoril. A druha vec, ja s klapkou vnutorneho obehu skusenosti mam ako aj vsetky spominane vedomosti o stalom prude.

A zamyslel si sa nad tym, preco ked ubere kurenie (topeni :arrow: pre tych co nerozumeju) to prestane?......o dedukcii mi nieco hovor - je to to iste ako ked tvrdis nieco, co si ani ty nevidel rozobrate (v probleme Valmara) a davas rady, co je s tym.
Tak budme trosku sebakriticky a nenavazajme sa do druhych - dobre?
ASTRA-G-caravan (X17DTL)

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 08 bře 2006, 21:48

din píše:
klubo píše:
din píše:4 KLUBO,
co ma spolocne kurenie s klapkou vnutorneho obehu? Jedine co ovplyvnuje klapku vnutorneho obehu, je poloha, kde si regulujes, ci ti to ma fukat na sklo, alebo na nohy. Je to osetrene tak, ze je tam maly mikrospinac a na koliesku ovladania polohy fukania je excenter a ten nan zatlaci. Tym sa ti neda pustit vnutorny obeh.

Poviem pravdu, ze najprv ma to tiez napadlo - ale potom som to vylucil. BTW: podla mna by tam "valmar" spomenul, ze ma problemy s mlzenim, nie? 8)
volaké kouření copak já ti rozumim? prostě jestli ti tam něco cvaká tak je to na 90% stržený servo na klapce, rači se na něj podivej než dedukuj, ono je to totiž pod stálym proudem i když by to podle tebe mělo bejt vypnutý
Neviem preco to pises mne, ked ja som tuto temu neotvoril. A druha vec, ja s klapkou vnutorneho obehu skusenosti mam ako aj vsetky spominane vedomosti o stalom prude.

A zamyslel si sa nad tym, preco ked ubere kurenie (topeni :arrow: pre tych co nerozumeju) to prestane?......o dedukcii mi nieco hovor - je to to iste ako ked tvrdis nieco, co si ani ty nevidel rozobrate (v probleme Valmara) a davas rady, co je s tym.
Tak budme trosku sebakriticky a nenavazajme sa do druhych - dobre?
ok, určitě je to jak řikáš
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

valmar
Příspěvky: 50
Registrován: 07 bře 2006, 15:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od valmar » 08 bře 2006, 22:38

Vdaka za nazory. Len chcem este dodat, ze to zacne cvakat az po chvilke, ako zapnem teply vzduch. Ked je auto po dlhsom stani vychladnute, tak aj ked zapnem kurenie naplno, ziadne zvuky to nevydava. Az po nejakej dobe (2-3 min), ked sa vzduch zohreje, tak to zacne cvakat. Neviem co s tym. Kurenie funguje v poriadku, da sa regulovat sila fukania a aj smerovanie ide. Len to vydava to otravne cvakanie.
Diky za nazory

Odpovědět