Tak pro všechny ostatní které by něco takového potkalo píši resumé. "tahová" zkouška prokázala prasklý modrý drát následné brutální odtáhnutí gumové průchodky odhalilo prasklou izolaci na dalších dvou drátech. Tímto se omlouvám všem, kteří to psali už na začátku a já jim nevěřil - u 7let starého auta jsem toto opravdu nečekal

po rozebrání konektoru za levou zadní lampou byla ještě na kontaktech v konektoru X24 oxidace, ale prvotní problém byl ten drát.
Spolehlivé řešení/odstranění této "výrobní vady" asi neexistuje předpokládám? Napojil jsem to na koncích a spoje zastrkal dolu do sloupku a nahoře do vrat, potrhanou izolaci na ostatních kabelech jsem opravil nicméně předpokládám, že tomu budu v brzké době čelit opět u jiného z drátů které pruchodkou procházejí.
Nějaká rada krom výměny svazku kabeláže od konektoru ke všemu kam to jde? Neexistuje nějaké dobré, třeba i kutilské řešení?