Tak to je ono, i v návodu se píše polem řízený tranzistor...tzv NFET.
To co jsi použil je bipolární tranzistor, nebudu tady vířit teorie o proudu báze kontra napětí hradla, ale s tím BC to nepojede, leda by jsi ještě výrazně zvětšil kapacitu.
Ale já bych nedělal pokusy, použij např BS170 a pojede to
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Na předchozí astře jsem to měl a bylo to supr věc , ale nechá se udělat aby když zamknu auto aby se mi zatáhla i střecha a nemusel jsem držet tlačítko? Popřípadě jestli se nechá i že když by jsem třeba 2x za sebou zmáčnul otevření aby se sama stáhla? Aby jsem opět nemusel držet tlačítko na klíči?
Ale funkce stažení střechy při stisknutí na odemčeno vytvořit jednoduše nejde, protože v tomto centrál Astry nerozezná dvojí stisknutí, aby vytvořil další povel (na rozdíl od dvojího povelu na zamčení).
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
Nema niekto navod, ako to aktivovat v RJ, pripadne ak by to neslo, tak schemu toho zapojenia, tranzistor+kondenzator+odpor a navod, kam to pripojit?
[/quote]
Nesmělý dotaz: četl jsi pozorně název tohoto vlákna? Co ti na tom obrázku na straně 23 není jasné? Vyrobiš modul, zapojiš na barvy vodičů, které vycházejí z jednotky centrálu a jezdíš. Přečti si pár stránek dál, někde se tam píše o velikosti kapacity i pro 4dveř s 2šíbrem.
edit: teď se dívám, že obrázky z webu zmizely, jak se dostanu k notesu, tak to sem zkusim dostat, případně ti to pošlu na mail.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
To by byla značka ideál, kdybys to tu posunul. Anebo přes moderátora, že to by to doplnili ve vlákně. Takhle bohužel zmizí dost zajímavých fotek z minulosti
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Zde je dané schema, modeři ať přesunou na vhodnou stránku:
A zde je k tomu pokec:
Dodatečné zavírání oken pomocí DO
Modul zapojíme na konektory centrálního zamykání X61 a X62 umístěném na sloupku na pravé straně u předních dveří.
Hnědý drát z modulu na hnědý drát konektoru X62 – pin 11 (hnědý tloušťka 2,5mm) – kostra.
Modrý drát z modulu na černomodrý drát konektoru X61 – pin 10 (černomodrý tloušťka 0,75mm)
Žlutý drát z modulu na žlutočervený (hnědočerný případně žlutočerný – záleží na modelu vozu) na konektoru X61 – pin 24
Po zapojení pro jistotu nastav dorazy na oknech, sesynchronizuj dálku a nezapomeň, že druhé zamknutí funguje pouze po vytažení klíče ze zapalování, otevření a zavření dveří u řidiče!
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
Fotky jsou stále na mém serveru, ale ale pod carteam.cz. Pokud by si někdo z moderátorů dal tu práci a přepsal odkazy na obrázky, tak se zase budou zobrazovat.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Dnes jsem zapojil podle schématku na 4 okna a funguje Už několikrát jsem nechal otevřené okno přes noc nebo na mě zvonili sousedé, že mám otevřené okno.
Akorát si občas nechám pootevřené okna, abych neměl v autě takové horko. Ale na jedno zamknutí to nechci nechat. Nenapadá Vás nějaká finta fň?
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS