
NENÍ, naopak jak píše Mirda je to nejednoduší jak zjistit stav tvého náboje...
Nevím kde bereš cifru 2000Kč za náboj?
Zde jsem ho kupoval :
http://autodily.automedik.cz/code/MEYLE ... 7C0%7C3406
Kupoval jsem zároveň i zadní štít na kotouč, práci jsem měl v pohodě i z obroušením, očištěním těhlice za 2 h.
Tedy pokud si nemůžeš dovolit vyměnit náboj za 1600kč + práce v servisu cca 800-1000kč tak netuším co budeš dělat až se ti vysere něco jiného...
Netuším co jiného poradit, máš 17 let steré auto, tak investice budou postupně narůstat
A identifikace závady jasně ukazuje na KO LP náboje, samozřejmě je tu ještě malá možnost přerušeného kabelu či poškozený konektor...
EGR je také jasný, vyndat vyčistit, možná to pomůže, pokud ne tak koupit nový a zaslepit, pokud to RJ skousne, pokud ne tak dát novej bez záslepky...
Už ne Opel ....
Ex
Astra G Z17DTL 2x
Corsa B X10XE
Astra G Z14XE
Astra G X20XEV
Vectra B X18XE
Vectra A C20NE
Kadett E C16NZ
Monza 20NE