Parada

diky už to mám

je to úplne jednoduche ako facka, zhrnem to jednoducho pre tých borcov čo maju čidlo ale nemaju to funkčne vdaka absencii kabla k snimaču. Takže čo ktomu potrebujeme teda okrem chuti a MID displeja

, v podstate iba potrebný konektor ktorý sa nasúva na spominane čidlo a + asi 2x2m 0.75mm kabla na prenesenie informacii ku konektoru č. X22/6pin. To je ten stredne veľký sivozelenej farby čo sa schovava pri plusovom pole u baterii auta.V konektore X22 sú v podstate iba dva voľne piny čo nam trochu zjednoduši hľadanie takže, do pinu č.1 vľavo dole ak je dražka na konektore smerom hore tak tam sa zapaja hnedozeleny čo je signal od plavaka a do pinu č.2 hned nad nim hore hneda zem taktiež od plavaka-snimača hladiny oleja v olej vani. Konektor do olej vane je osadeny takto: Ked je otvorena čast širšej časti konektoru smerom dole a pri pohľade priamo do konektoru tak pin č.1 je na ľavej strane, vaša ľavačka a pin č.2 zase na pravej strane. Odhadovana praca cca 0,5hod pri priemernej zručnosti, ale najidealnejšie by si bolo dobre zohnať potrebnu čast kabelaže niekde na vrakači, pasuje to aj z iných Z-kových motorov, myslim 1.6, 1.8 a 2.2.

Je to jednoduchšie ako som si to predstavoval takže, Vojto ešte raz special THANKS.

EDIT: U novšieho zväzku K6X je pin č.1 osadeny identicky ako v predchadzajucom zväzku ale pin č.2 je pre zmenu teraz hnedobiely drôt a ide od konektoru X22 priamo do RJ motora a nasledne k snimaču hladiny, zrejme možna ochrana zniženia vykonu pri nizkej hladine oleja.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957