Příspěvek
od vasekpetr1 » 27 pro 2011, 21:08
Jako první se rožne kontrolka dobíjení, potom následuje díky nedobíjení pokles napětí, při určité hladině napětí jde do kopru servo, následují další odběry - rádio, ABS. Toto zažívám v nynějších dnech, kdy mě vystraší kontrolka dobíjení, leč hodnota napětí zobrazovaná na TIDu se stále drží na 14,5V, posilovač stále funkční. Po asi pěti vteřinách napětí spadne na 12,5V, při prošlápnutí plynu napětí místo vzrůstu poklesne až do hodnoty 11,8V, servo ukončí svou činnost a já jsem na nervy. Najednou kontrolka přátelsky zabliká a zhasne, údaj na TIDu vyskočí na 14,3V, servo zabere a já si utírám pot z čela. A zase je na dva dny pokoj. Nezbyde, než ten altík skutečně rozdělat a kouknout dovnitř.
Nejhorší ale je, když vám žena řekne: "co s tím děláš, že ti to svítí? Mně to neudělalo ještě ani jednou"

Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)