1.

Jako kabel jsem použil klasickou dvoulinku
2.

Stačí nadzvednout a kabel protáhnout
3.

Po odklopení sedačky stačí dostat káblík z kufru a nadzvednout plast, aby jsme se dostali ke gumovému těsnění
4.

Těsnění jde lehce vyndat kde potřebujeme a kabel zastrčit
5.

Teď nastává menší problém, ale není potřeba sloupek rozebírat, stačí si odendat gumové těsnění kolem dveří a plast na sloupku lehce vypáčit. Dobře se to protahuje například pomocí svářecího drátu, na kterým se udělá háček
6.

Dál je to to samý zase tím těsněním směrem ke kaslíku, kterej se pak může pro lepší manipulaci demontovat (viz návod výměna kabinoveho filtru)
7.

(Pohled od nohou spolujezdce) Uchytit se to dá třeba k výdechum nebo jakkoliv jinak
8.

Když bude sundanej kaslík tak se jednoduše kabel prostčí prostorem uprostřed až k zapalovači. Tady jsou označeny torxy který drží popelník kdo jej nezná. Kabel se napojí stejně na zapalovač nebo na stálé napětí na kabely rádia, kde si proměříme kde je stálá šťáva, nebo další možnost je natáhnout novej kabel od baterky přes pojistku samozřejmě, ale kdo by se s tim patlal

9.

Umístění jsem zvolil zde, protože je tam dost prostoru a nemusí se ten tapec sundavat. Vyříznout to jde snadno nožem na koberce. Ještě by to chtělo sehnat nějakou pěknou krytku na zapalovač.
Tak snad se to někomu bude hodit