Právě je 19 zář 2019, 17:18





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 24 říj 2014, 16:46 
Offline

Registrován: 04 bře 2013, 11:54
Příspěvky: 3
po výměně motoru 1,4 16V typ Z14XE za X14XE je problém se startováním dlouho trvá než nastartuje, na diagnostice jsem zjistil že je to snímačem kliky po rozdělání tam ani nikde nebyl protože na původním motoru ani nebyl, elektroinstalace zůstala původní z typu Z14XE a nemůžu najít konektor na čidlo kliky. poraďte prosím děkuji


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 24 říj 2014, 19:15 
Offline

Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Příspěvky: 3559
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Malo by to byť identicke ako na x16xel a to je na pravej strane auta u kľukovej remenici ked sundaš dole prave koleso a plastovy kryt aby si videl samotnu remenicu a zo zadnej strany motora vedie kabel ktory ide až blizko k remenici. 8)

_________________
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2014, 19:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008, 16:20
Příspěvky: 3292
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Z14 XE ho měl v bloku motoru tam v oblasti fitru a X14xe ho má proti řemenici motoru.Budeš to muset vyřešit.Taky bys měl dát rozvodová kola vaček z Z14XE se snímačem,protože elektroniku máš z tohoto motoru.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 říj 2014, 18:44 
Offline

Registrován: 04 bře 2013, 11:54
Příspěvky: 3
děkuji moc, všem co pomohli jenom ještě malej dotaz na původním motoru je na snímači konektor se 2vývody a na tom co mám v autě jsou vývody 3 nevíte kde najít zapojení těch konektorů na snímači gm 90520854 ještě jsem na nich objevil číslic 1 2 3 díky moc


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 říj 2014, 19:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008, 16:20
Příspěvky: 3292
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Já vždy dělal záměnu obráceně a tam se to dá lehce vyřešit,ale jak ty tady budeš vrtat díru do bloku pro čidlo,to nevím.A hlavně X14XE určo nemá na klikovce vevnitř pulsní kolo,takže vlastně i ta díra ti je k ničemu.
Zkus zapojit na venkovní čidlo 1na 1 a 2 na2, 3zapojovat nemusíš,je to stínění zapojeno na kostru.
Popřípadě pak zkus 1 na 2 a 2 na 1.
Nemám to odzkoušené,pokud to nepůjde,čeká tě výměna klikovky a díra do bloku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 říj 2014, 16:18 
Offline

Registrován: 04 bře 2013, 11:54
Příspěvky: 3
zdravím všechno jsme udělali propojili jsme snímač akorát se během chvilky zahřál motor na 80 a roztopili svody do ruda tak nevím jestli to může mít vliv snímač otáček na rozžhavený výfukový svod


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz