Stránka 1 z 1
dsf
Napsal: 24 pro 2008, 20:33
od sabelt
OT: Konečně něco přínosného

Napsal: 24 pro 2008, 21:21
od Honzza
Paráda už jsem o tom přemýšlel jak ten přívod rozšířit,vim že dBilas todle dělá ale to je cenove trošku jinde,todle vypadá jako lepší řešení.
Jinak to chlazení k brzdam už má Z22SE

(tim myslim jednoho našeho člena

)
Napsal: 24 pro 2008, 22:10
od Honzza
Ja si myslim ze určitě,pokud teda máš v tom černym plastovym "spoileru" (lizatku) diry na přívod vzduchu,myslim že turbína to má. Asi je taky k tem zimmermannum pořešim.
Napsal: 24 pro 2008, 22:11
od pepik
tak toje parada az namontujes a vyzkousis tak napis jakej je vysledek stejny nebo zlepseni
sd
Napsal: 24 pro 2008, 22:56
od lukaskpd
naco to sanie vlastne je take velke ?
Re: sd
Napsal: 24 pro 2008, 23:05
od tesario
lukaskpd píše:naco to sanie vlastne je take velke ?
přece proto, aby tam proudilo větším nasávacím otvorem víc vzduchu
sd
Napsal: 24 pro 2008, 23:12
od lukaskpd
cim vetsi otvor tak to akoze bude lepsie tahat ?
Napsal: 24 pro 2008, 23:36
od tesario
asi tak - to máš přece už náporový sání, ale že by to zvedlo extra výkon si teda nemyslím Když už dělat něco se sáním, tak kompletně překopat viz. dbilas
Napsal: 25 pro 2008, 00:09
od AstraMan
Když extra zvýšit výkon, tak vyměnit za 3.0 V6

Ale tím zvědneš i spotřebu, což dnes málo kdo připustí
Toto jsou dle mého názoru jen kompromisy, jak mít lepší pocit že je v Astře něco extra oproti jiným... Po citové stránce bude motor lépe táhnout, ale to dělá i po výměně posledního tlumiče výfukového potrubí, po výměně fitrů, po výměně oleje atd atd atd

Vždy když je něco nového, tak je to pocitové stránce trochu znát, ale výsledky defakto žádné, možná tak lepší akcelerace o 0,001 sec

Napsal: 25 pro 2008, 01:00
od tesario
AstraMan píše:Když extra zvýšit výkon, tak vyměnit za 3.0 V6

Ale tím zvědneš i spotřebu, což dnes málo kdo připustí

přesně - když chtít větší výkon tak sáhnout po objemnějším motoru (4,2 V8 tenhle motor mě prostě láká

) zvednutí spotřeby nebude o tolik vyšší který by mělo nějak extra vadit - markantní rozdíl ve spotřebě bude třeba pro někoho kdo jezdí teď průměrně za 6L a přesedne do auta se kterým bude jezdit za 16L a víc
Napsal: 25 pro 2008, 10:59
od Honzza
Když chtít vědší výkon tak si nekupovat Opela a už vůbec né Astru...
Alespoň tak to vidim já

Re: sd
Napsal: 25 pro 2008, 11:03
od spermin
tesario píše:lukaskpd píše:naco to sanie vlastne je take velke ?
přece proto, aby tam proudilo větším nasávacím otvorem víc vzduchu
dle mně na nic, množství vzduchu záleží na filtru. já uvažuji o jiné úpravě, až ji provedu, dám vědět.
Re: sd
Napsal: 25 pro 2008, 20:33
od tesario
spermin píše:tesario píše:lukaskpd píše:naco to sanie vlastne je take velke ?
přece proto, aby tam proudilo větším nasávacím otvorem víc vzduchu
dle mně na nic, množství vzduchu záleží na filtru. já uvažuji o jiné úpravě, až ji provedu, dám vědět.
kdyby nechtěli přivést víc vzduchu k vzduch. filtru, vůbec by to tam sériově(u turbíny)nedávali Jinak za kvalitní vysoce propustný vzduch. filtr dáš i několik tisíc od renomovaných výrobců, jenže na druhou stranu ti ten filtr pak propustí tolik "bordela" až to hezký není

Napsal: 25 pro 2008, 21:07
od tesario
George_GTR píše:tak,tak...něco za něco...škrtící klapka a hlavně váha vzduchu dostává pak zabrat
oni prodávají i tyhle komponenty s upgradem takže pak trpí jiný a jiný věci...takže nekonečná pohádka
