Stránka 1 z 1

dsf

Napsal: 24 pro 2008, 20:33
od sabelt
OT: Konečně něco přínosného :wink:

Napsal: 24 pro 2008, 21:21
od Honzza
Paráda už jsem o tom přemýšlel jak ten přívod rozšířit,vim že dBilas todle dělá ale to je cenove trošku jinde,todle vypadá jako lepší řešení.

Jinak to chlazení k brzdam už má Z22SE 8) (tim myslim jednoho našeho člena :) )

Napsal: 24 pro 2008, 22:10
od Honzza
Ja si myslim ze určitě,pokud teda máš v tom černym plastovym "spoileru" (lizatku) diry na přívod vzduchu,myslim že turbína to má. Asi je taky k tem zimmermannum pořešim.

Napsal: 24 pro 2008, 22:11
od pepik
tak toje parada az namontujes a vyzkousis tak napis jakej je vysledek stejny nebo zlepseni

sd

Napsal: 24 pro 2008, 22:56
od lukaskpd
naco to sanie vlastne je take velke ?

Re: sd

Napsal: 24 pro 2008, 23:05
od tesario
lukaskpd píše:naco to sanie vlastne je take velke ?
přece proto, aby tam proudilo větším nasávacím otvorem víc vzduchu

sd

Napsal: 24 pro 2008, 23:12
od lukaskpd
cim vetsi otvor tak to akoze bude lepsie tahat ?

Napsal: 24 pro 2008, 23:36
od tesario
asi tak - to máš přece už náporový sání, ale že by to zvedlo extra výkon si teda nemyslím Když už dělat něco se sáním, tak kompletně překopat viz. dbilas

Napsal: 25 pro 2008, 00:09
od AstraMan
Když extra zvýšit výkon, tak vyměnit za 3.0 V6 :lol: Ale tím zvědneš i spotřebu, což dnes málo kdo připustí :wink:

Toto jsou dle mého názoru jen kompromisy, jak mít lepší pocit že je v Astře něco extra oproti jiným... Po citové stránce bude motor lépe táhnout, ale to dělá i po výměně posledního tlumiče výfukového potrubí, po výměně fitrů, po výměně oleje atd atd atd :wink: Vždy když je něco nového, tak je to pocitové stránce trochu znát, ale výsledky defakto žádné, možná tak lepší akcelerace o 0,001 sec :lol:

Napsal: 25 pro 2008, 01:00
od tesario
AstraMan píše:Když extra zvýšit výkon, tak vyměnit za 3.0 V6 :lol: Ale tím zvědneš i spotřebu, což dnes málo kdo připustí :wink:
přesně - když chtít větší výkon tak sáhnout po objemnějším motoru (4,2 V8 tenhle motor mě prostě láká :lol: ) zvednutí spotřeby nebude o tolik vyšší který by mělo nějak extra vadit - markantní rozdíl ve spotřebě bude třeba pro někoho kdo jezdí teď průměrně za 6L a přesedne do auta se kterým bude jezdit za 16L a víc

Napsal: 25 pro 2008, 10:59
od Honzza
Když chtít vědší výkon tak si nekupovat Opela a už vůbec né Astru... 8)
Alespoň tak to vidim já :wink:

Re: sd

Napsal: 25 pro 2008, 11:03
od spermin
tesario píše:
lukaskpd píše:naco to sanie vlastne je take velke ?
přece proto, aby tam proudilo větším nasávacím otvorem víc vzduchu
dle mně na nic, množství vzduchu záleží na filtru. já uvažuji o jiné úpravě, až ji provedu, dám vědět.

Re: sd

Napsal: 25 pro 2008, 20:33
od tesario
spermin píše:
tesario píše:
lukaskpd píše:naco to sanie vlastne je take velke ?
přece proto, aby tam proudilo větším nasávacím otvorem víc vzduchu
dle mně na nic, množství vzduchu záleží na filtru. já uvažuji o jiné úpravě, až ji provedu, dám vědět.
kdyby nechtěli přivést víc vzduchu k vzduch. filtru, vůbec by to tam sériově(u turbíny)nedávali Jinak za kvalitní vysoce propustný vzduch. filtr dáš i několik tisíc od renomovaných výrobců, jenže na druhou stranu ti ten filtr pak propustí tolik "bordela" až to hezký není :o

Napsal: 25 pro 2008, 21:07
od tesario
George_GTR píše:tak,tak...něco za něco...škrtící klapka a hlavně váha vzduchu dostává pak zabrat
oni prodávají i tyhle komponenty s upgradem takže pak trpí jiný a jiný věci...takže nekonečná pohádka :lol: