sportovni vzduchovy filtr
- Reklama
- Cidla
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 08 srp 2006, 15:31
- Bydliště: kousek od Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Tak to nevím, zvuk to má protože to saje víc vzduchu, ale v uzavřeným boxu jak se to bude projevovat to nemám tušení!... 

moje bývalka :-)
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
Tak to jsem ještě neviděl... Buď box, nebo kuželKauper píše:Hele a co když dám sportovní filtr (kužel) do boxu?
Dělá se to taky?

My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Přesně tak, je to nejlogičtější řešeníJiříček píše:Když dáš kit do boxu tak to ztrácí logiku. Omezíš mu přísun vzduchu. Do boxu dej sportovní filtr nebo vyhoď box a dej kit.

My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Zdravím, po delší době chci trochu oživit již proběhlou diskuzi na téma sportovní filtr. Ať jsem to pročítal jak pročítal, nikde nebyl řečen hlavní důvod sportovního filtru. Filtrem výkon nezvedneš. Maximálně reakci na plyn.
Jde jen o to, aby měl motor zajištěný co nejplynulejší a dostatečný přívod vzduchu. Aby filtr zabraňoval tvorbě tzv. vzduchových kapes, které vznikají při prudkém sešlápnutí plynu. Klasický filtr nemá takovou průchodnost jako sportovní. Tudíž v době prudkého nárůstu otáček vzniká v sacím potrubí nežádoucí podtlak a chvíli trvá než kl. filtr vzduch propustí. To se projeví na pomalejším nástupu otáček. Sportovní filtr tento problém řeší (vím to z vl. zkušenosti), je to i znát, ale za cenu, že ti holt do motoru pustí větší množství abrazivních částic (díry jsou zkrátka větší). Za jak dlouho se toto negativum projeví, záleží na cestách, po kterých jezdíš. Jestli auto po dvou letech střelíš, může ti to být jedno. Jinak ...... Nevím, jak jsou na tom filtry ve vyšších cenových hladinách, ale myslím si, že podobně.
Kdyžtak se ještě rozepiště o těch bavlněných. S těmi jsem se ještě neměl možnost setkat a jsem lačný informací. Díky
Pozn: používám sport. vložku do orig. boxu.
Jde jen o to, aby měl motor zajištěný co nejplynulejší a dostatečný přívod vzduchu. Aby filtr zabraňoval tvorbě tzv. vzduchových kapes, které vznikají při prudkém sešlápnutí plynu. Klasický filtr nemá takovou průchodnost jako sportovní. Tudíž v době prudkého nárůstu otáček vzniká v sacím potrubí nežádoucí podtlak a chvíli trvá než kl. filtr vzduch propustí. To se projeví na pomalejším nástupu otáček. Sportovní filtr tento problém řeší (vím to z vl. zkušenosti), je to i znát, ale za cenu, že ti holt do motoru pustí větší množství abrazivních částic (díry jsou zkrátka větší). Za jak dlouho se toto negativum projeví, záleží na cestách, po kterých jezdíš. Jestli auto po dvou letech střelíš, může ti to být jedno. Jinak ...... Nevím, jak jsou na tom filtry ve vyšších cenových hladinách, ale myslím si, že podobně.
Kdyžtak se ještě rozepiště o těch bavlněných. S těmi jsem se ještě neměl možnost setkat a jsem lačný informací. Díky
Pozn: používám sport. vložku do orig. boxu.
Astra G 100 edition, 1.6 16V
- Zdeněk Lbc
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 26 úno 2006, 21:57
- Bydliště: Liberec
- Zdeněk Lbc
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 26 úno 2006, 21:57
- Bydliště: Liberec
http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-green/?smid=5456
Tu to máš s popisom čo a ako zvyšuje výkon,zvuk.
Tu to máš s popisom čo a ako zvyšuje výkon,zvuk.
Tu máte popis na niečo lacnejšie ako Green.
http://cgi.ebay.co.uk/eBayISAPI.dll?Vie ... 0087998718
http://cgi.ebay.co.uk/eBayISAPI.dll?Vie ... 0087998718