Stránka 2 z 3

Napsal: 18 lis 2008, 17:45
od APiK
Budu muset taky zkontrolovat. 4tkm a oleje neubylo. Teď po 5tkm uvidím.

Napsal: 18 lis 2008, 18:13
od LiTe
budu sledovat každej tejden, objednám se do opla do autovarsu, snad budou chytřejší a nebude to oprava za desetitisíce :(

Napsal: 18 lis 2008, 18:16
od APiK
LiTe: nechci strašit, ale obávám se, že bude :cry:

Napsal: 18 lis 2008, 18:20
od LiTe
né, já si myslim, že né :) nejdřív hledejme pozitiva :D

Napsal: 18 lis 2008, 18:25
od APiK
LiTe píše:né, já si myslim, že né :) nejdřív hledejme pozitiva :D
Já jsem pesimista :cry: .
https://www.astra-g.cz/forum//////////// ... k&start=56

Napsal: 18 lis 2008, 18:32
od new-name
to si radši koupim nový auto :lol:

Napsal: 18 lis 2008, 18:35
od APiK
new-name píše:to si radši koupim nový auto :lol:
to raději lít olej

EDIT: měli jsme v práci HYundai Lantra. V kufru 10l oleje a dolévalo se tak 1l na 200 km.

Napsal: 18 lis 2008, 18:36
od LiTe
no to já nemůžu, je to v kupě a mám géčko měsíc, jestli to bude to, naco dával apik odkaz tak nato seru a pude

Napsal: 18 lis 2008, 18:38
od APiK
Naše motory 1,6 16V jsou prostě žrouti oleje. S tím nic nenaděláme. Ten můj je snad výjimka, ale jak dlouho? Taky musím hlídat. Ještě že mám check-control.

Napsal: 18 lis 2008, 18:42
od new-name
můj 1.8 baští 1l asi na 1000-1200 km :x chystám se s tím najaře něco dělat, pokud se vejdu tak do 5-10k 8)

Napsal: 18 lis 2008, 19:00
od APiK
Dobře, pozitiva: Kdybych do auta měl lít jen benzín a trochu oleje, klidně budu dolévat 1 l / 2000 km. :)

Napsal: 18 lis 2008, 19:19
od Astra - R@SAG
Ahoj, už jsem to tu někde psal skoro před 2 lety.

Vlastnil jsem Astru F r.v. 1992, motor 1.4 8v najeto 200 000 km. Motor si bral 1 lit oleje na 800 km a kontrolu oleje jsem prováděl skoro děnně. Nakonec jsem vydedukoval, že pokud jsem olej dolel na spodní hladinu rysky MIN. tak motor nežral tolik oleje, pokud jsem dolil na rysku MAX, tak motor olej snědl mnohokrát rychleji :D :D . Pak došlo k výměně gufer a spotřeba se dosti snížila, ale pořád to nebylo ono. Gufera určitě pomohou. DO motoru jsem dával polosyntetiku.

Jinak motory 1.6 16v jsou velmi známe únikem oleje, už se tu na fóru napsalo mnoho. Záleži kus od kusu, někdo nemá potíže žádné a někdo dolévá více oleje než benzínu :roll: :roll: . Někde jsem četl, že je to konstrukci motoru.

Pokud se jedná kolik by výměna gufer + těsnění pod hlavou a další drobnosti stála, mělo by se to vlést do 4 000 Kč ( pokud máte známeho servismena :wink: :wink: ). Jinak ve většině případů se nakonec ještě zjistí že hlava není rovná a musí se nechat srovnat ( to byl můj případ na Astře F ).

Závěrem všem držím palce aby se jim podařilo ztrátu oleje smírnit. Pokud můžu doporučit aby jste vyskoušeli výše popsán návod s MIN ryskou oleje a uvidíte.

Astrám zdar :D :D :D

Napsal: 18 lis 2008, 19:23
od APiK
Astra - R@SAG píše:že pokud jsem olej dolel na spodní hladinu rysky MIN. tak motor nežral tolik oleje, pokud jsem dolil na rysku MAX, tak motor olej snědl mnohokrát rychleji :D :D .
Ti co měli škodovku, tak tuhle fintu znají :lol: .
Jinak díky za příspěvek, myslím, že je dost poučný a je to takové hezké shrnutí toho co tu na fóru je + Tvá cenná zkušenost. 8)

Napsal: 18 lis 2008, 19:25
od LiTe
ty foe :(

Napsal: 18 lis 2008, 19:33
od Astra - R@SAG
APiK píše:
Astra - R@SAG píše:že pokud jsem olej dolel na spodní hladinu rysky MIN. tak motor nežral tolik oleje, pokud jsem dolil na rysku MAX, tak motor olej snědl mnohokrát rychleji :D :D .
Ti co měli škodovku, tak tuhle fintu znají :lol: .
Jinak díky za příspěvek, myslím, že je dost poučný a je to takové hezké shrnutí toho co tu na fóru je + Tvá cenná zkušenost. 8)
Díky moc, rád pomohu, pokud vím :D :D předám info dále, tak držím palce a stou věrkou to opravdu funguje. Najel jsem tak přes 25 000 km a pak jsem Astru F prodal akoupil Astru G 1.4 16v Twinport.