nastartuje az na druhy raz

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Uživatelský avatar
rodel99
Příspěvky: 323
Registrován: 16 pro 2007, 08:32
Bydliště: svk,cadca

nastartuje az na druhy raz

Příspěvek od rodel99 » 06 říj 2008, 07:02

mam problem ze ked je chladnejsie tak na prvy krat sa mi nepodari netocit,,skusam iba normalne kratko aby som zbytocne nestavil baterku, ale proste nenatoci a na druhy krat bez akejkolvek pauzy naskoci okamzite bez akehokolvek zavahania, uz som vymenil aj sviecky a nepomoohlo,neviete co by to tak mohlo byt? astra coupe 1.8 2003

Reklama
 

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Re: nastartuje az na druhy raz

Příspěvek od APiK » 06 říj 2008, 08:25

Necháváš pozhasínat všechny kontrolky před startem?
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Dragon
Příspěvky: 72
Registrován: 14 kvě 2007, 08:53
Bydliště: Dubí

Příspěvek od Dragon » 06 říj 2008, 08:31

Napadá mě, jestli neblbne čerpadlo benzínu. Když otočíš klíčkem (aby se rozsvítily kontrolky), tak se rozjede čerpadlo a načerpá benzím až k motoru (ozve se takový tichý zabzučení). Pokud by nefungovalo (spálená pojistka, rozbity čerpadlo, přerušené vedení, špatný kontakt na konektoru..), tak bude motor při startování nejdřív tahat vzduch a až natáhne benzín, tak teprve nastartuje.
Astra G Caravan 1.8 16V r.v.98

tappaja
Příspěvky: 347
Registrován: 31 led 2007, 00:15
Bydliště: Úvaly
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tappaja » 06 říj 2008, 09:39

Cerpadlo bud jede nebo nejede. Kdyz nejede, nenastartujes, nemas tlak v liste vstrikovacu. To neni jak u stary skodny, kde byla pumpicka mechanicka.
99' Astra Caravan 1.6 16V

Uživatelský avatar
rodel99
Příspěvky: 323
Registrován: 16 pro 2007, 08:32
Bydliště: svk,cadca

Příspěvek od rodel99 » 06 říj 2008, 17:44

jj samozrejme kontrolky necham pozhasinat a az potom skusam,,,,cerpadlo ma tiez napadl, ale to by asi fak tneslo natocit vobec a na ten druhy krat to ide uplne super,,,co by to mohlo este byt?

littlecake
Příspěvky: 6
Registrován: 18 bře 2007, 17:43
Bydliště: Vigantice
Kontaktovat uživatele:

Tak to mi dělá taky

Příspěvek od littlecake » 27 pro 2008, 14:25

Dělá mi to taky , už to pozoruju delší dobu ale občas to taskočí na poprvé , zatím jsem ale nepřišel na pravidlo .. :(
Astra Caravan 1.8 16V CDX Automat

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 27 pro 2008, 14:59

Jak parkuješ? Z kopce, do kopce, na rovince? :D

Kdyby si měl nafťáka, tak rovnou napíši že Ti padá nafta :wink:
Naposledy upravil(a) AstraMan dne 27 pro 2008, 15:37, celkem upraveno 1 x.
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Uživatelský avatar
kabrioletak
Příspěvky: 1311
Registrován: 30 pro 2007, 15:42
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od kabrioletak » 27 pro 2008, 15:07

ja sem sice zadny takovy problem nemel,ale sksu proste nechat startovat deset vterin zda to nakonec nenaskoci.muze to byt treba neco s privodem paliva ze tam neni hned takovy tlak ci palivo stece a nevstrikuje dokud nenatlakuje,muze se to stat nejakou prasklinkou v privodu paliva tudis benzin klesne ci se vypari.
www.hairmarket.cz
www.tommutuning.cz

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 27 pro 2008, 17:08

kabrioletak píše:ja sem sice zadny takovy problem nemel,ale sksu proste nechat startovat deset vterin zda to nakonec nenaskoci.muze to byt treba neco s privodem paliva ze tam neni hned takovy tlak ci palivo stece a nevstrikuje dokud nenatlakuje,muze se to stat nejakou prasklinkou v privodu paliva tudis benzin klesne ci se vypari.
To je asi blbost, protože čerpadlo tlačí, dokud nevytvoří tlak a pak se vypne, aby se nespálilo. Takže to jak dlouho čekáš po sepnutí klíčku na to nemá vliv, leda by hned točil, ještě než se to natlakuje, ale ono to trvá tak 5-7s, takže jestli čeká než zhasnou kontrolky, tak čeká dýl než jak dlouho to jede.
END

Uživatelský avatar
kabrioletak
Příspěvky: 1311
Registrován: 30 pro 2007, 15:42
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od kabrioletak » 27 pro 2008, 18:26

no ja jen tak teoretizoval :wink: popsal jsi to dobre rozumim tomu. 8)
www.hairmarket.cz
www.tommutuning.cz

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 27 pro 2008, 18:53

to trdlo: čerpadlo může běžet stále,nespálí se protože je palivem chlazené /benzín prochází rotorem/.Jen to souvisí i s bezpečností-když neběží motor-není žádoucí tlak paliva.Např bouračka, prasklé potrubí a ještě ti totam nacpe pod tlakem palivo-rána a let plavmo.
Jen mám kolega nenapsal typ motoru a tak nemůžeme moc dále radit.
Systémy jsou totiš dva.První,zapnu klíček čerpadlo na cca 5sek zapne,dostane-li říd.jednotka signál otáček čerpadlo běží dál,nedostane-li signál otáček jednotka vyp.čerpadlo./Většinou MULTEC/
Druhý nemá to 5sek.rozběhnutí.Nejdřív musí být signál otáček,pak běží čerpadlo.Tento systém mají většinou vyšší obsahy motorů./Většinou MOTRONIC/.
Ke zdlouhavému startu dochází většinou z důvodu propouštějícího zpětného ventilu v čerpadle.Kór když je to ten druhý systém.Pak jen stačí poprve brnknout o starter a druhý pokus je 100proc úspěšný pro start.
Jen podle obsahu,který kolega uvedl bych to typnul na ten druhý systém a závadu,kterou uvádím.

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 27 pro 2008, 22:15

Denny: dík zase jsm chytřejší. :D Já myslel že to u všech systémů běží stejně jako na Multec, teď alespoń vím, jak to je. 8)

Kabrioleťák: Jasný, já taky jen polemizoval, ale jak vidíš, taky špatně, denny to rozštípl. :wink:
END

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 28 pro 2008, 11:20

Píše v prvom príspevku že je to 1.8 2003, tak že to bude asi Z 18 XE Simtec.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Uživatelský avatar
kabrioletak
Příspěvky: 1311
Registrován: 30 pro 2007, 15:42
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od kabrioletak » 28 pro 2008, 19:59

Trdlo píše: Kabrioleťák: Jasný, já taky jen polemizoval, ale jak vidíš, taky špatně, denny to rozštípl. :wink:
sak jo ja taky necemu rozumim necemu zas mene,aspon nase priklady budou uvedeny na pravou miru zkusenejsich a konkretni osoba bude mit vic odpovedi na dany problem. :wink:
www.hairmarket.cz
www.tommutuning.cz

Zamčeno