Auto neštartuje

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
jasvo
Příspěvky: 24
Registrován: 29 led 2006, 12:43
Bydliště: Nitra

Auto neštartuje

Příspěvek od jasvo » 30 zář 2008, 13:22

Prosím vás o radu. Som už zúfalý. Pri odchode z parkoviska mi začala blikať kontrolka paliva. Asi po 500 m jazdy mi auto zhaslo. Dotankoval som a auto po naštartovaní ide asi 5 - 10 sekúnd a zhasne. Pri pootočení kľúčika neide palivové čerpadlo. Po premeraní napätia nemám na ňom kostru. Keď som ju tam pritiahol, čerpadlo bežalo ale auto asi po 15 sekundách zhaslo. V autorizáku to napichli na diagnostiku ale tá nič neukázala. Nie je to čerpadlo neako blokované? Mám 1,6 8V 55kW. Vďaka za radu. Odporúčam nenavštevovať autorizovaný servis v Nitre. Nemajú tam totiž žiadneho elektrikára a ochota na bode mrazu.
Opel Astra G 1.6 8V 55kW x16szr 5 dv. r. v. 1999

Reklama
 

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 30 zář 2008, 13:37

čerpalo jinak jede když přivedeš +12V a zem? třeba z jiného zdroje?
jestli jede čerpadlo je ok, pak si měřil kostru pokud je ok, mrkni na relé které spíná čerpadlo, jestli není ko. zkus ho testnout zase mimo auto.
když je ok, přoměřit ještě vedení od relé do RJ motoru.

pak se uvidí co dál

jasvo
Příspěvky: 24
Registrován: 29 led 2006, 12:43
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jasvo » 30 zář 2008, 16:47

Čerpadlo som mal vonku a na zdroji išlo v pohode. Relé som skúšal iné ale bez kostry nezopínalo. Až keď som na neho priviedol kostru. To vedenie do RJ som nemeral, auto som dal do servisu tak dúfam, že na niečo prídu. Tá elektronika ma dosť hnevá. Posr...la sa mi klimatizácia a doteraz nevedia v čom je chyba. Na diagnostike hlási chybu chladenia motora a ešte niečo s chladením. Prísť na závadu elektroniky je riadna ducharina.
Opel Astra G 1.6 8V 55kW x16szr 5 dv. r. v. 1999

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 30 zář 2008, 16:48

Přesně jak píše okura, jen ještě doplním, relé čerpadla najdeš v motorovém prostoru, vedle nádobky chladící kapaliny. Je to fialové relé.
END

jasvo
Příspěvky: 24
Registrován: 29 led 2006, 12:43
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jasvo » 30 zář 2008, 16:57

To relátko som mal vonku a keď ho prepojíš napriamo čerpadlo by malo ísť. Ale neide. Chýba mu kostra.
Opel Astra G 1.6 8V 55kW x16szr 5 dv. r. v. 1999

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 30 zář 2008, 17:32

jo kostru spíná jednotka,
no pokud není jednotka ko,
ještě proměřit napájení a kostry pro jednotku.
cvaknu vubec někdy to relé? třeba při zapnutím klíčku?

jasvo
Příspěvky: 24
Registrován: 29 led 2006, 12:43
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jasvo » 30 zář 2008, 17:39

Nie necvaká. Jedine že na neho privediem kostru.
Opel Astra G 1.6 8V 55kW x16szr 5 dv. r. v. 1999

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 30 zář 2008, 17:52

proměřit napájení pro jednotku a spínaní relé atd..

jonyr
Příspěvky: 28
Registrován: 24 bře 2006, 17:08
Bydliště: České Libchavy, U.n.O.
Kontaktovat uživatele:

????????????

Příspěvek od jonyr » 30 zář 2008, 19:31

Co máš s tou klimatizací a co přesně ti hlásí řídící jednotka dochlazování
v práci klimatizace opravuju a opli znám slušně :lol:

jasvo
Příspěvky: 24
Registrován: 29 led 2006, 12:43
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jasvo » 01 říj 2008, 05:57

Určite to bola chyba chladenia motora a pokles tlaku klimatizácie. S tým poklesom to všetko začalo. Po naplnení klímy to stále signalizuje. Cievka cvaká lebo to teraz momentálne nám prepojené napriamo. Čidlo tlaku klímy je nové. V servise pri kontrole skončili až pri RJ lebo od toho nemali schému.
Opel Astra G 1.6 8V 55kW x16szr 5 dv. r. v. 1999

jonyr
Příspěvky: 28
Registrován: 24 bře 2006, 17:08
Bydliště: České Libchavy, U.n.O.
Kontaktovat uživatele:

klima

Příspěvek od jonyr » 01 říj 2008, 20:17

to co tu popisuješ jsem řešil již několikrát ale pokaždé je to jiná blbost :
1 chladivo v klimatizaci - není důležitý tlak ale množství !!
jestliže bylo v systému málo chladiva má to nějaký důvod -únik
málo chladiva by mohlo nutit spínač tlaku spínat a rozpínat spojku
kompresoru mohl by být i v závadách ( zbláznil se )

2 elektrika


Kdyby se nezadařilo použij Bosch car servis: jsme na takovéhle blbosti školený. Na západě platí, když ti v servisu nepomohli opravíme to my,ale i my jsme jen lidi :cry:

jasvo
Příspěvky: 24
Registrován: 29 led 2006, 12:43
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jasvo » 02 říj 2008, 06:08

Určite to s Bosch servisom skúsim. Síce neviem kde v okolí Nitry je, ale ak to zistím tak tam pôjdem. No najskôr budem musieť naštartovať ten môj car.
Opel Astra G 1.6 8V 55kW x16szr 5 dv. r. v. 1999

onko
Příspěvky: 38
Registrován: 11 zář 2006, 12:29
Bydliště: nitra

Příspěvek od onko » 02 říj 2008, 08:45

v Nitre je Peterson na Bratislavskej v objekte za Avanti pumpou.
http://peterson-technik.w.ui42.sk/kontakt
Je to zastupenie Bosch-u
ASTRA G 17DTI 2001

jasvo
Příspěvky: 24
Registrován: 29 led 2006, 12:43
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jasvo » 02 říj 2008, 09:15

Teraz mám auto v servise ale mám pocit, že na ňom nič nerobia. Tak im dám ešte pár dní a skúsim to v tom Boschi. Ďakujem Onko za radu. Nevieš ešte o neakom ďalšom serióznom servise v Nitre ?
Opel Astra G 1.6 8V 55kW x16szr 5 dv. r. v. 1999

jonyr
Příspěvky: 28
Registrován: 24 bře 2006, 17:08
Bydliště: České Libchavy, U.n.O.
Kontaktovat uživatele:

Bosch servis

Příspěvek od jonyr » 02 říj 2008, 16:08


Zamčeno