Zdar, ráno po ujetí cca 20 km a zhasnutí motoru a následném nastartování po 5 min, se motor dostává bez plynu do otáček přes 2000/min. Pak jsem ujel 500 metrů a zhasnul motor, po dalších 5 min motor bez plynu neudržel otáčky a samovolně chcípnul. Zkoušel jsem to 3x a stejný problém. Po cca 45 min jsem nastartoval a volnoběh se držel na 800/min. Stalo se mi to už po druhé a vždy jsem jel na rezervu, že si odpoledne dotankuju. V nádrži muselo být alespoň 5litrů, tak nevím....
Na druhý den se mi to stalo opět, ale s plnou nádrží.
Teď to dělá vždy po chcípnutí motoru a následném nastartování se motor vytáčí ve volnoběhu přes 2000/min. Po cca 1 km se to ustálí. Při jízdě je to v pohodě, otáčky při řazení klesají normálně na 1000/min. Jak to chcípnu a znovu nastartuju, tak se to vytáčí.
Poradíte mi. Díky Honza.
Zahřátý motor, po vypnutí a nastartování otáčky 2000/min
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zahřátý motor, po vypnutí a nastartování otáčky 2000/min
Astra G Caravan, edice 100, 7/1999, X16XEL
- Reklama
-
- Příspěvky: 138
- Registrován: 08 lis 2007, 08:52
- Bydliště: Humenné
- Kontaktovat uživatele:
Skus v servise na osciloskope zmerat lambdu...Ona ti podla obsahu kislika v spalynach nastavuje bohatost zmesi.
Potom to moze byt vadny krokovy motorcek on nastavuje volnobezne otacky. Je tazko prist takto na chybu skus diagnostiku alebo krok za krokom kontrolovat mozne chyby....
Potom to moze byt vadny krokovy motorcek on nastavuje volnobezne otacky. Je tazko prist takto na chybu skus diagnostiku alebo krok za krokom kontrolovat mozne chyby....

Opel ASTRA G 1,6 16V X16XEL vybava confort...
S lambdou nemusíš na osciloskop, jednoduše testneš, jestli je vadná, když jí odpojíš (zpředu na převodovce je držák a na něm konektor lambdy) sice Ti skočí chyba a rozsvítí se kontrolka, ale pokud klesnou otáčky na normal, tak je problém v lambdě. 
edit: Po znovuzapojení lambdy kontrolka zhasne, protože chyba nepřetrvává, tak po osmi startech už nebude ani při napíchnutí na tech.

edit: Po znovuzapojení lambdy kontrolka zhasne, protože chyba nepřetrvává, tak po osmi startech už nebude ani při napíchnutí na tech.
END
Díky za rady. Poradil jsem se s kamarádem opravářem přes motory. Hned mi řekl, že to bude s největší pravděpodobností krokový motorek. Vyčistil ho (byl prý děsně zanežáděný) a podíval se i na klapku. Otáčky se spravily. Budu tomu věřit a myslet na to, že se to občas musí pročistit.
Astra G Caravan, edice 100, 7/1999, X16XEL