Stránka 1 z 2
Výměna motoru
Napsal: 07 led 2009, 22:34
od Tony
Ahoj mám takový dotázek..mám astřičku 1,6xszr a docela dost mi papá olej..chtěl bych vyměnit časem motor,tak mě zajímá jaký motor do toho můžu dostat.. připádně kdybych ho tam chtěl dát tak co by se muselo měnit...chtěl bych trošku silnější..těch 55kw už mě přijde slabé..
Díky za odpovědi....
Re: Výměna motoru
Napsal: 07 led 2009, 22:36
od Trdlo
Ten samej, jinak Tě čeká moc práce na elektrice, měl jsem možnost jnýho motoru a taky jsem to vzdal, překopal bych půl auta....

Re: Výměna motoru
Napsal: 07 led 2009, 22:44
od Frydex
Jo jo, není to jen o motoru. Svazky kabelů jsou jiné a hromada dalších věcí... do toho bych nešel.
Prodej to a kup jiné auto...

Re: Výměna motoru
Napsal: 07 led 2009, 22:51
od Tony
No o prodeji sem taky přemýšlel.....ale zas když se dá sehnat motor za 10+5 prace....a kdyz bych uz to prodaval tak bych to dal nekam do bazacu

nemel bych to srdce to prodavat nekomu osobne a lhat mu ze je ok...
Re: Výměna motoru
Napsal: 08 led 2009, 11:26
od Trdlo
Mohl jsem mít motor za 6 včetně kabelů a RJ.... a nešel do toho z výše mnou a Frydexem udaných důvodů....
Re: Výměna motoru
Napsal: 08 led 2009, 11:39
od AstraDTI
Pokud nejsou ty motory konstrukcne temer totozny, tak je to fakt prace pro vraha. Znam asi 4 pripady z meho okoli kdy se menilo za silnejsi motor - no a spokojenost uzivatelu je 50:50. Ty dva spokojeny jsou jeden co misto 2.0 zastavel 3.5 litr - motor co se do toho modelu vubec nedaval, takze prodej a nakup silnejsiho nepripadal v uvahu. Druhej nahradil 1.6 motorem 2.0 (a prevrtal na 2.3), kterej ma v podstate stejnej blok a muze s tim podvadet na sprintech a krom znalcu znacky to nikdo nepozna.
Takze pokud nemas podobnej duvod k zastavbe silnejsiho, tak taky moc nedoporucuju.
Re: Výměna motoru
Napsal: 14 led 2009, 17:48
od Svaja
AstraDTI píše:Pokud nejsou ty motory konstrukcne temer totozny, tak je to fakt prace pro vraha. Znam asi 4 pripady z meho okoli kdy se menilo za silnejsi motor - no a spokojenost uzivatelu je 50:50. Ty dva spokojeny jsou jeden co misto 2.0 zastavel 3.5 litr - motor co se do toho modelu vubec nedaval, takze prodej a nakup silnejsiho nepripadal v uvahu. Druhej nahradil 1.6 motorem 2.0 (a prevrtal na 2.3), kterej ma v podstate stejnej blok a muze s tim podvadet na sprintech a krom znalcu znacky to nikdo nepozna.
Takze pokud nemas podobnej duvod k zastavbe silnejsiho, tak taky moc nedoporucuju.
ahoj,vis neco vic o tom prevrtani na 2,3 ??? taky uz sem o tom premyslel,zajima me jaky pisty tam dal a jestli jeste neco upravoval a jak to jede
diky
Re: Výměna motoru
Napsal: 14 led 2009, 20:30
od Trdlo
Převrtat motor je práce pro motoráře, ne pro domácího kutila....

Re: Výměna motoru
Napsal: 14 led 2009, 22:49
od Frydex
Dyť on neříkal že bude něco vrtat.. jak by to taky udělal ?
Re: Výměna motoru
Napsal: 14 led 2009, 23:08
od Svaja
Frydex píše:Dyť on neříkal že bude něco vrtat.. jak by to taky udělal ?
přesně Frydexi
aku vrtačkou
jsem automechanik a vím že to dělaj dílny a ne doma v garáži
mě jde o to co upravoval a měnil,protože jsem o tom už přemýšlel
Re: Výměna motoru
Napsal: 14 led 2009, 23:10
od L.u.k.e
Ja jsem na Astre F menil 1,6 za 2,0 16V. Pokud je motor vymontovan ze stejneho auta, do ktereho pujde, tak je to nahodou docela prijemna prace. Musis, ale brat uplne vse co s tim souvisi, jinak se to hodne prodrazi. V mem pripade, jsem ale musel vzit i prevodovku, komplet celou predni napravu i zadni, protoze s navysenim vykonu souvisi i posileni brzd. Za kazdou blbost, kterou jsem zapomnel vzit - hadice, sroub, matka, zatka atd. jsem pak jezdil do opela a to byl ranec. Pak jsem menil na Astre motor 1,6i za 1,6si, ale ten motor byl z Corsy GSI a to bylo prace az hruza, protoze jsem predelaval komplet celou kabelaz. Takze jestli menit motor, tak hlavne ze stejneho auta a idelane i stejnou kubaturu, pak no problemo.
Re: Výměna motoru
Napsal: 15 led 2009, 08:31
od Trdlo
Frydex píše:
Dyť on neříkal že bude něco vrtat.. jak by to taky udělal ?
Svaja píše:
přesně Frydexi

aku vrtačkou

jsem automechanik a vím že to dělaj dílny a ne doma v garáži
mě jde o to co upravoval a měnil,protože jsem o tom už přemýšlel
Oba dva víte naprosto přesně, co jsem měl na mysli....
Svaja: Sorry, pokud jsi mechanik tak víš, co to zhruba obnáší, výbrus na větší průměr, výrobu pístů, usazení, výrobu kroužků... atd. Bohužel, Opel není v ČR schopen pořádně zajistit, respektive dodat ani kroužky na písty pro motor po výbrusu a to jen minimálním.... Když jsem je scháněl, tak na mně koukali jak na tele, co to po nich vůbec chci....
Ta reakce na to, že to práce pro motoráře byla proto, že se tu najde spousta lidí, kteří pod vidinou většího výkonu hned začnou doma v garáži na koleni půlit motor a vymejšlet nesmysly... Ostatně jako všude....
Re: Výměna motoru
Napsal: 15 led 2009, 20:10
od Svaja
jj v pohodě,rozumím ti
taky jsem vžydcky chtěl zvyšovat výkon,a pokračuju v tom do dnes,akorát teď už vím co je reálne a co ne...
jinak k tématu:jak bylo psáno,samotná montáž motoru nebude složitá ale chce to sehnat komplet s kabeláží a jednotkou..ale bude s tím hodně práce,a taky co už tu někteří psali,tak není jisté že to vydrží ostatní komponenty,třeba převodovka,mě se stylem jízdy vytrhla,střihli se všechny šrouby a upadla (a to mám vše originál).a nepodcenit brzdy
nejdůležitější věc na autě
Re: Výměna motoru
Napsal: 15 led 2009, 20:19
od spermin
jednoduché řešení je pokud jdou dát vložky z vyššího obsahu potom ještě písty a kroužky. Já tak
předělal 105 na 120. ALE musí být stejný zdvih, průměr kliky i ojničního čepu, asi bych do toho nešel.

Re: Výměna motoru
Napsal: 15 led 2009, 20:21
od Trdlo
spermin píše:jednoduché řešení je pokud jdou dát vložky z vyššího obsahu potom ještě písty a kroužky. Já tak
předělal 105 na 120. ALE musí být stejný zdvih, průměr kliky i ojničního čepu, asi bych do toho nešel.

Jenže jak jsem psal, vložky u opla nekoupíš.... ani blbý kroužky....
