Výměna motoru

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Výměna motoru

Příspěvek od spermin » 15 led 2009, 21:13

vrakáč to jistí, a že by nešly sehnat se mi nechce věřit :oops:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Reklama
 

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru

Příspěvek od denny » 15 led 2009, 21:26

Trdlo píše:
spermin píše:jednoduché řešení je pokud jdou dát vložky z vyššího obsahu potom ještě písty a kroužky. Já tak
předělal 105 na 120. ALE musí být stejný zdvih, průměr kliky i ojničního čepu, asi bych do toho nešel.
:?
Jenže jak jsem psal, vložky u opla nekoupíš.... ani blbý kroužky.... :(
To máš fakt recht,vložky nekoupíš,protože je vrtaný přímo blok :lol: :lol: :lol:
A písty po nich chce jen magor,protože jsou Mahle nebo Kolben Schmidt a kroužky taky ,protože jsou TRW nebo Goetze a šály taky,protože jsou Glyco.
To jsou díly,které díky skladování jsou až 8x předraženy.Raději se motoráři obracejí na výrobce komponentů pro auta.Ono se totiž asi80proc. dílů auta vyrábí v jiných fabrikách.

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Výměna motoru

Příspěvek od spermin » 15 led 2009, 21:30

no, většina dílu jsou univerzál, ale chce to mít přehled, pokud by to někdo rozlouskl, měl by zásluhy. :lol:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru

Příspěvek od denny » 15 led 2009, 21:40

spermin píše:no, většina dílu jsou univerzál, ale chce to mít přehled, pokud by to někdo rozlouskl, měl by zásluhy. :lol:
Co chceš rozlousknout?Motorařinu dělám asi 20let a auta asi30.Mechanici ze značkového servisu si u mě na své motory berou díly.

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Trdlo » 15 led 2009, 22:21

Denny: No jasný, že je vrtanej přímo, ale když ho nechám obrousit, budu potřebovat vložky, nechci měnit písty. :wink:
Takže až nastane den D, můžu se na Tebe obrátit kvůli vložkám a kroužkům?
END

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Výměna motoru

Příspěvek od spermin » 15 led 2009, 22:32

taky tak.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Re: Výměna motoru

Příspěvek od AstraDTI » 18 led 2009, 17:47

Svaja píše: ahoj,vis neco vic o tom prevrtani na 2,3 ??? taky uz sem o tom premyslel,zajima me jaky pisty tam dal a jestli jeste neco upravoval a jak to jede
diky
Bylo to delany na starym BMW (70. leta). Koupil komplet kit v nemecku + vrtani tusim nechal u nekoho delat. Dostal se nekam nad 110kW (v zakladu ma 2.0 kolelm 90), coz s ohledem na konstrukci motoru neni spatny (karburator, 2 ventily na valec).

Zamčeno