Stránka 1 z 1

Vymontovanie vstrekovacích trysiek

Napsal: 30 pro 2008, 11:42
od alex
Menil už niekto osobne trysky na X20DTL alebo na podobnom motore? neviem sa nikde dopátrať ako sú tam trysky prichytené, aky je postup a čo na to treba, konkretne chcem vymeniť podložky pod tryskami. Ď za rady.

Re: Vymontovanie vstrekovacích trysiek

Napsal: 30 pro 2008, 15:12
od denny
alex píše:Menil už niekto osobne trysky na X20DTL alebo na podobnom motore? neviem sa nikde dopátrať ako sú tam trysky prichytené, aky je postup a čo na to treba, konkretne chcem vymeniť podložky pod tryskami. Ď za rady.
Jestli nemáš slušně vybavenou dílnu a nastavovací prvky na rozvody,tak ti doporučuji se na to amatérsky vy..at.Uděláš víc škody jak užitku.Nemá to smysl psát slohovou práci jak se to dělá.Ten,kdo má vše potřebné,tak má i info jak to udělat a jestli 100procentně neví,tak ho do toho taky nepouštěj.

Napsal: 30 pro 2008, 16:37
od alex
Zaujima ma to aj kvoli tomu, že v servise za ten ukon pytaju skoro 15 000,-sk (vymena tesniacich podložiek pod tryskami] a samotne podložky stoja niečo cca 200sk/1ks, tak neviem kde je problem. Ja sam som už menil tesnenie pod hlavou na tom motore, ale vtedy som nemal dole trysky, nejaké skusenosti s motormi mam zatiaľ som rozobral a opravil vsetky auta čo som mal. :) O vybratí trysok nie je písane skoro nikde, preto som to hodil sem do fóra, takže tí čo majú pre mňa radu , nech to dám do servisu, sa nemusia snažiť odpovedať. :o Chcem vedieť AKO! Ď za každé info.

Napsal: 30 pro 2008, 23:44
od denny
alex píše:Zaujima ma to aj kvoli tomu, že v servise za ten ukon pytaju skoro 15 000,-sk (vymena tesniacich podložiek pod tryskami] a samotne podložky stoja niečo cca 200sk/1ks, tak neviem kde je problem. Ja sam som už menil tesnenie pod hlavou na tom motore, ale vtedy som nemal dole trysky, nejaké skusenosti s motormi mam zatiaľ som rozobral a opravil vsetky auta čo som mal. :) O vybratí trysok nie je písane skoro nikde, preto som to hodil sem do fóra, takže tí čo majú pre mňa radu , nech to dám do servisu, sa nemusia snažiť odpovedať. :o Chcem vedieť AKO! Ď za každé info.
Demontáž vačky.Demontáž vstř.trubek.Demontáž vrchní části sacího potrubí.
Demontáž připoj. držáků.Demont.vstřikovacích ventilů-pozor dost drží v tepelných štítech.Při mont. zpět nutno nové tepelné štíty,na vstřikovací ventily vždy nové těsnící kroužky k držákům,vždy nové těsnící kroužky držáků.Montáž dalšího zpět,nastavení rozvodů,odvdušnění systému a start.
Přesný postup/cca 8stránek krok po kroku/TIS2000 Opel .

Napsal: 31 pro 2008, 10:53
od alex
No vidiš to je reč do bitky :D Spýtam sa rovno ty máš ten 8 stran. postup? TIS2000 je nejaky program?

Napsal: 31 pro 2008, 18:14
od denny
alex píše:No vidiš to je reč do bitky :D Spýtam sa rovno ty máš ten 8 stran. postup? TIS2000 je nejaky program?
TIS200 je program origo manuál ,diag.,programing,el.zapojení pro origo servisy OPEL.
Já auta ofiko opravuju,tak mám i Bosch Esitronic,protože to je zatím nejrozsáhlejší z tzv. neznačkových.

Napsal: 01 led 2009, 23:15
od alex
Keď to opravuješ tak mi povedz či je ta cena za ten ukon normalna. Ď.

Napsal: 01 led 2009, 23:35
od denny
alex píše:Keď to opravuješ tak mi povedz či je ta cena za ten ukon normalna. Ď.
Cena za práci u mě nepřevyšuje 5000,-Kč vč DPH.
Cenu materiálu teď nevím přesně,ale ne víc jak 2500,-včDPH.