Kedy a ako správne preraďovať?

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady

Moderátoři: Honz@, AstraMan, Radoš 92

Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Uživatelský avatar
Shuya
Příspěvky: 1806
Registrován: 29 zář 2008, 19:15
Bydliště: Modra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shuya » 09 lis 2008, 21:32

No ja by som to videl tak ze za studena nanho pekne z lahucka, a po zahriati to je myslim viac menej jedno, ale aspon podla mojhho skromneho nazoru je dobre raz zacas ho trosicku povitacat, nech si "nezvyka" na lenivu jazdu... pravda je ze sa upchava vyfukove potrubie ked sa ide na nizsich otackach. mame doma 3 rozne ople a ci sa to toci max do 4 500 alebo do omedzovaca auto ide v poho, netreba sa bat to vytocit..."ono to vie kedy ma dost" ;)
Astra G 1.6 16v opc packet R.I.P
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car

Reklama
 

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 20:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki » 10 lis 2008, 09:49

no...ja nehovorim, ze ho treba tocit za studena do vysokych:D...ja som len spomenul fakt, ze podtacanie hlavne studeneho motora je este horsie, ako keby sme ho mali trosku vytocit (kolo 3000 ot)...

neviem si predstavit, ked ides do kopca, rozbehnes jednicku do 2000ot a dvojka ti padne na 1000ot...to klepu ventily ako prasa...a nebodaj potom este pritlacis plyn, aby sa to rozbehlo...:)

Uživatelský avatar
Ďuri
Příspěvky: 116
Registrován: 25 úno 2007, 21:09

Příspěvek od Ďuri » 23 lis 2008, 20:12

len tak na margo max otáčok... ... pre motor 2.0Di sú maximálne "trvalo" udržateľné otáčky 4750ot/min. takže tak...
Inak ja ho točím za stude hned po štarte 2000-cca 2500ot/min. - v podstate platí aj pravidlo "čím vyššie otáčky, tým viacej paliva sa spáli vo valcoch, tým viacej tepla sa uvolní a tým skorej sa motor zohreje na prevodzkovú teplotu" - čo je v konečnom dôsledku motoru prospešné... V podstate tým chcem povedať, že točiť motor aj keď za studena do PRIMERANÝCH otáčok je lepšie ako ho nezmyselne trápiť na príliš názkych. Samozrejme súhlasím s názorom, točiť pomali - obmedzovať turbo.
Kto má peniaze, kúpi si auto, kto ich nemá zomrie ináč.

Jocker
Příspěvky: 2115
Registrován: 15 črc 2007, 13:21
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jocker » 23 lis 2008, 20:40

já taky za studena točím tak do 2500 ale pěkně pomaloučku žádné dup a plyn na podlahu...

Zamčeno