Kedy a ako správne preraďovať?

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 28 říj 2008, 10:35

z5 k tématu.... je jedno jestli je léto nebo zima..... po zahřítí oleje !!! ne vody... ale oleje můžeme prasit ať je léto nebo zima :lol:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Reklama
 

Leo
Příspěvky: 766
Registrován: 19 čer 2006, 16:38
Bydliště: V lese na jihu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leo » 28 říj 2008, 10:36

langdon2 píše:ale iba 1,4. Ale proti tej Felde to bol riadny rozdiel....
aby ses nedivil, stli chceš dáme čtvr míle,ale varuju tě, pojedeš domu s brekem :lol:
Znám ženský co se chytly na chlapy co je skopali, ale takovou co se chytla na knížky jsem ještě neviděl

new-name
Příspěvky: 2895
Registrován: 14 zář 2008, 20:31
Bydliště: Polná nebo SinCity Žďár
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od new-name » 28 říj 2008, 10:37

manli2 píše: můžeme prasit ať je léto nebo zima :lol:
ámen :lol:
Obrázek Obrázek Obrázek

jezdím kObrázek

herminator
Příspěvky: 284
Registrován: 27 říj 2007, 14:49
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od herminator » 28 říj 2008, 10:41

to tak já to zrovna moc neřeším, ale při běžném ježděni to zbytečně netočím přes 2500 ot/min, ale kyž potřebuju kohosi předjet tak ji pěkně šlápnu na pedál a ať to pak fičí :lol: ... jinak jak již bylo psáno nauč se poslouchat motor a pak bude none problémo 8)
v minulosti OPEL ASTRA 2,0 60KW, nyní SUZUKI SX4 1,6 GLX 4x4 79KW,
člen Carp Teamu Radegast Karviná

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od langdon2 » 28 říj 2008, 10:46

Leo píše:
langdon2 píše:ale iba 1,4. Ale proti tej Felde to bol riadny rozdiel....
aby ses nedivil, stli chceš dáme čtvr míle,ale varuju tě, pojedeš domu s brekem :lol:
hm, no neviem ako si to myslel ty.....Ale co sa tyka komfortu nebudem porovnavat Feldu s Astrou.....bo to nema ani zmysel....
A nechce sa mi to tu natahovat zasa ako sa to natahovalo s tou Hatapkou na 40 stran.....:D
Myslim si, ze by som nemal ani len najmensi problem ta predbehnut...a to hocikedy....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 28 říj 2008, 10:47

až je to zase tady.... dětě do prdele s timhle pořát....
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Paladin123
Příspěvky: 70
Registrován: 13 říj 2008, 08:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paladin123 » 28 říj 2008, 13:04

Takze skusim radit pri 2500 nie pri 3000 lebo tam to huci uz a chcem sa spytat co to znamena brzdit motorom najlepsie na konkretnej situacii a mam este 1 problem - zahriat motor na prevadzkovu teplotu, jazdim hodinu a rucicka teploty motora sa ani nepohne. Ale niekto tu pisal ze staci aby bol ojel zahriaty na prevadzkovu teplotu a mozem mu trosku viacej stupit ale ako zistim ze je olej zahriaty? Ja jaydi kratsie trate co asi nie je moc dobre tak asi do prace to mam tak 10 minut a motor sa nestihne zahriat a uz ho vypinam.

new-name
Příspěvky: 2895
Registrován: 14 zář 2008, 20:31
Bydliště: Polná nebo SinCity Žďár
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od new-name » 28 říj 2008, 13:07

taky mi ručička ležela i po hodinách jízdy, novej termostat za 2000 v oplu to vyřešil 8)

brzdit motorem je, když jedeš z kopce, máš tam rychlost a nešlapeš na plyn, motor jede v otáčkách ale nohu na plynu nemáš, nebo nevim jak to napsat, někdo to zmákne líp :lol:
Obrázek Obrázek Obrázek

jezdím kObrázek

Paladin123
Příspěvky: 70
Registrován: 13 říj 2008, 08:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paladin123 » 28 říj 2008, 13:11

a ako to ten termostat vyriesil? sa ako skorej motor zahrial? a to brzdenie motorom sa vyuziva cisto len pri jazde dolu kopcom?

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od langdon2 » 28 říj 2008, 13:19

No tak asi mas termostat v prideli....Budes ho mat podla mna stale pootvoreny....a tym padom sa ti voda stale dostava do chladica a je stale chladena....Termostat by sa mal zacat otvarat okolo 88 stupnoch....Vtedy je motor zohriaty....A az vtedy je za potreby aby sa voda dostala do chladica...a chladila sa....ja som ho osobne tiez menil...a pomohlo....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od langdon2 » 28 říj 2008, 13:20

btzdernie motorom vyuzivam aj pri dojazde na krizovatke.....usetris tym palivo a setris aj brzdy....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 srp 2007, 09:13
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phrz » 28 říj 2008, 13:22

motor by mel byt zahran relativne rychle, pokud ani po 10min se rucka teplomeru nezvedne nebo napr. na dalnici z kopce teplota pada a do kopce teplota vzrusta je chyba v termostatu, tzn. vymenit! V oplu jsem kupoval za 1400kc novej (prodejni cena bude asi vetsi).

Kdyz rucicka lezi a ani se nehne jeste muze byt chyba v tom budiku a to lze snadno overit tak, ze prijedete do oplu a na techu2 vam teplotu zmeri. Vetsinou je ale problem s tim termostatem

vice o spravnem razeni je myslim psano v manualu k autu, ktery je tu na foru ke stazeni.. je tam taky zajimava poznamka ze pri jizde na neutral ma auto vetsi spotrebu nez kdyz sundate nohu z plynu (odpoji se privod paliva)
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

Paladin123
Příspěvky: 70
Registrován: 13 říj 2008, 08:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paladin123 » 28 říj 2008, 13:23

ano ten dojazd na krizovatke to mi vysvetli napriklad idem vo stvorke 70 a viem ze budem musiet brzdit tak ako to mam urobit a by som nemusel brzdit jak saleny? to sa cem naucit a na ten termostat sa cez vikend spytam.

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 srp 2007, 09:13
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phrz » 28 říj 2008, 13:29

ObrázekObrázek
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 28 říj 2008, 13:37

BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Zamčeno