Právě je 22 črc 2019, 22:35





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Pravidla fóra


Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin



Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2008, 21:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2008, 19:15
Příspěvky: 1806
Bydliště: Modra
No ja by som to videl tak ze za studena nanho pekne z lahucka, a po zahriati to je myslim viac menej jedno, ale aspon podla mojhho skromneho nazoru je dobre raz zacas ho trosicku povitacat, nech si "nezvyka" na lenivu jazdu... pravda je ze sa upchava vyfukove potrubie ked sa ide na nizsich otackach. mame doma 3 rozne ople a ci sa to toci max do 4 500 alebo do omedzovaca auto ide v poho, netreba sa bat to vytocit..."ono to vie kedy ma dost" ;)

_________________
Astra G 1.6 16v opc packet R.I.P
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2008, 09:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2007, 20:42
Příspěvky: 152
no...ja nehovorim, ze ho treba tocit za studena do vysokych:D...ja som len spomenul fakt, ze podtacanie hlavne studeneho motora je este horsie, ako keby sme ho mali trosku vytocit (kolo 3000 ot)...

neviem si predstavit, ked ides do kopca, rozbehnes jednicku do 2000ot a dvojka ti padne na 1000ot...to klepu ventily ako prasa...a nebodaj potom este pritlacis plyn, aby sa to rozbehlo...:)

_________________
<a href="http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=6365">Lukkiho 2.2DTi</a>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2008, 20:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 úno 2007, 21:09
Příspěvky: 116
len tak na margo max otáčok... ... pre motor 2.0Di sú maximálne "trvalo" udržateľné otáčky 4750ot/min. takže tak...
Inak ja ho točím za stude hned po štarte 2000-cca 2500ot/min. - v podstate platí aj pravidlo "čím vyššie otáčky, tým viacej paliva sa spáli vo valcoch, tým viacej tepla sa uvolní a tým skorej sa motor zohreje na prevodzkovú teplotu" - čo je v konečnom dôsledku motoru prospešné... V podstate tým chcem povedať, že točiť motor aj keď za studena do PRIMERANÝCH otáčok je lepšie ako ho nezmyselne trápiť na príliš názkych. Samozrejme súhlasím s názorom, točiť pomali - obmedzovať turbo.

_________________
Kto má peniaze, kúpi si auto, kto ich nemá zomrie ináč.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2008, 20:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 črc 2007, 13:21
Příspěvky: 2112
Bydliště: Hranice
já taky za studena točím tak do 2500 ale pěkně pomaloučku žádné dup a plyn na podlahu...

_________________
Jockerova Hyjena III
Astra 2.2 DTi ....... Obrázek
nebožka 1.8 16V


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz