moje úprava AGR-EGR

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 09 úno 2008, 19:53

Majklus píše:Tak jsem zaslepil AGR a vse totalne usatlo,udelal jsem zaslepku z 2mm Hlinikoveho plechu a jeto parada! Nic mi nesviti a nic se nedeje zadne skubani a jeto zivejsi! :lol: :lol: :lol: :lol:
No tak vidíš že to pomohlo, ale stejně v tom autě musí nějaká chyba být, když ti ti škubalo, asi je to u tebe tím EGRem,ale podložka to vyřešila, tak ať ti dobře funguje! :-) :wink:

Reklama
 

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 09 úno 2008, 19:57

Jo chybu sem tam mnel ato tu zeje spatna zapalovaci lista a spatne zapalovani 1 valce.a zadna zminka o AGr ani nepadla :roll: jak rikam Diagnostice uz neverim ani za mak :!: Jeto jen informativni a ne 100% :!:
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 09 úno 2008, 20:06

Majklus píše:Jo chybu sem tam mnel ato tu zeje spatna zapalovaci lista a spatne zapalovani 1 valce.a zadna zminka o AGr ani nepadla :roll: jak rikam Diagnostice uz neverim ani za mak :!: Jeto jen informativni a ne 100% :!:
No já měl taky chybu, "nezapálení na 1.válci - to je svíčkou, nebo vzduchovou klapkou, kdyby to byla lišta, tak to bude dělat i na jiných válcích, ne jenom na prvním, ale ten EGR je opravdu dost choulostivý na neuzavření, pak tam jdou plyny a to je to cukání, taky to může být lištou, ale to se musí všechno prověřit. Toto je můj názor na věc, možná se pletu, ale říkám to proto, že tak to mám vypozorované na mám autě. :? :shock: :?

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 09 úno 2008, 20:16

Ale jsem vyskolenej ztoho ze kdyz chces aby tito jelo tak jak ma tak nastartovat a nechat tak minutu bezet a pak jet a jeto ok.kdyz je teda zima!Jo a uz sem dnes dal letni Pryze a pristi tyden dam pruziny - 4cm a pak nastrikame kliky+zrcatka,a az bude teplo tak dame folie!jeje uz se nebudu stydez jezdit po mneste :lol:
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 10 úno 2008, 10:05

tak ze bych to teda zkusil taky jeste zaslepit :?: :?:
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 10 úno 2008, 10:11

No ja jsem take nebyl proto abych zaslepil AGR ale soucasna doba mi neumoznuje koupit novej AGR tak to ted resim takhle,snad to nevadi no :roll: :roll:
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 10 úno 2008, 10:15

co zbejva :) cistil sem to nekolikrat, nez ho koupit novej tak jeste testnout zaslepeni no, uvidime, takze 2 mm hlinikovej plech jo ok :)
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 10 úno 2008, 10:45

Napsal jsem ti na ICQ :lol:
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Uživatelský avatar
charlie.iks
Příspěvky: 58
Registrován: 08 lis 2007, 20:58
Bydliště: Most

Příspěvek od charlie.iks » 01 bře 2008, 18:43

Tak jsem se taky rozhodl pro zaslepení AGRu. Občas mi blikala kontrolka poruch motoru a cukalo to, tak jsem si řekl, že AGR vyndám, vyčistím a zaslepím. Na obrázkách je vidět jak jsem to vyřešil. Odpojil jsem baterku přes noc, aby se resetovala ŘJ a dneska jsem to zkusil. Až do ohřátí dobrý a pak začala ta mrcha blikat :-( Tak nevím jestli je to blbým AGRem nebo tím, že to zaslepení prostě nefunguje. Pravda je, že už to necuká a pěkně to táhne. Ale ta kontrolka... Asi koupím novej a zkusím to zaslepit a pak uvidím...
http://img523.imageshack.us/img523/7926/agr1ol9.jpg
http://img523.imageshack.us/img523/9255/agr2sm5.jpg
http://img136.imageshack.us/img136/1637/agr3bf3.jpg

Uživatelský avatar
duff74
Příspěvky: 127
Registrován: 10 říj 2007, 21:16
Bydliště: Holešov

Příspěvek od duff74 » 01 bře 2008, 18:57

Mám stejné auto a EGR jsem taky preventivně zaslepil, ale trochu jiným způsobem. Udělal jsem záslepku z 2 mm nerezu s otvory pouze pro 3 šrouby a vložil jsem jí mezi blok motoru a to kolínko na kterém je EGR přišroubovaný. Práce na 20 min a i záslepka je konstrukčně jednodušší a auto funguje naprosto standartně, bez problémů. Ale pokud je EGR po smrti, tak je problém.
Opel Zafira 1,8 16V CDX, X18XE1

Uživatelský avatar
charlie.iks
Příspěvky: 58
Registrován: 08 lis 2007, 20:58
Bydliště: Most

Příspěvek od charlie.iks » 01 bře 2008, 20:14

To je řešení o kterém jsem tady ještě nečetl a myslím si, že dost dobré. A jak píšeš, tak i konstrukčně jednodušší. U mě to bude s největší pravděpodobností mrtvej EGR...

Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša » 01 bře 2008, 20:16

charlie.iks píše:Tak jsem se taky rozhodl pro zaslepení AGRu. Občas mi blikala kontrolka poruch motoru a cukalo to, tak jsem si řekl, že AGR vyndám, vyčistím a zaslepím. Na obrázkách je vidět jak jsem to vyřešil. Odpojil jsem baterku přes noc, aby se resetovala ŘJ a dneska jsem to zkusil. Až do ohřátí dobrý a pak začala ta mrcha blikat :-( Tak nevím jestli je to blbým AGRem nebo tím, že to zaslepení prostě nefunguje. Pravda je, že už to necuká a pěkně to táhne. Ale ta kontrolka... Asi koupím novej a zkusím to zaslepit a pak uvidím...
http://img523.imageshack.us/img523/7926/agr1ol9.jpg
http://img523.imageshack.us/img523/9255/agr2sm5.jpg
http://img136.imageshack.us/img136/1637/agr3bf3.jpg
Pravdě podobně budeš mít ten problém co já,přesně stejné poznatky po zaslepení agr ventilu,můj ventil nedovíral proto koupen nový a naprosto bez problému.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261

Uživatelský avatar
Sabina
Příspěvky: 57
Registrován: 28 kvě 2007, 20:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

cukání

Příspěvek od Sabina » 01 bře 2008, 21:25

...taky mi začala astra cukat..vetsinou pri razeni na 2 a na 3, kdyz seslapnu spojku nebo pridam vic plynu,tak to prestane, je to spíš takovej "dvojcuk" a zas to jede normalne. A pri rozjezdu, kdyz mam míň plynu, rozsvítí se mi kontrolka emisí a při přidání víc plynu zase zhasne, spíš na mě jen blikne. Navíc mi včera došel uplně olej, honem jsem litr dolila, protoze ted uz stejně půjdu na výměnu. Myslíte, že ten olej má vliv na to cukání? Četla jsem si tady hodně příspěvků. Každý radí něco jinýho, někomu to pomůže, někomu ne, někomu je na chvíli. A vlastně z toho nevím už čím to je, jestli agr ventilem, nebo lambdou sondou či co...????
Opel Astra 1,6 16V 11/98

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 02 bře 2008, 12:03

musím přiznat že po 5 měsících bezproblemového provozu mi začíná svítit, ale motor jede bez problému, takže
znovu hledat problém
1 bude benzín od schelu a doufám že nebude v kopru nějaká součástka.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

pansuu
Příspěvky: 492
Registrován: 29 zář 2007, 17:15

Příspěvek od pansuu » 02 bře 2008, 13:33

Mám taky problém. Stále častějc se mi stává, že jedu na míň válců než se doporučuje. Svíčky jsem vyměnil (Bosch), Egr rozdělal a vyčistil i když se mi nezdál nějak extra zanešenej. Pár kilometrů běží jako hodinky a zas na 3 , chvíli, prostě vynechává. Kontrolka se nerosvěcí žádná. Nemáte někdo tušení, odkud vítr fouká? Teď sem ještě zkusil W-Pover a jestli to bude zase vynechávat, pošlu asi tu popelnici do rokle :evil:

Zamčeno