Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Ok..vyzkoušim ještě dát za 1 a trochu popojet a pak zpátečku..jinak zvuk je asi takový,že lidi v okruhu 20m se otáčí,když tam rvu zpátečku ...Ještě sem zvědavej na ty rozvody,které budu měnit příští týden,prý to někomu pomohlo ...
Výměna rozvodů = řemen, kladky a vodní pumpa. Souvislost se zpátečkou v případě rozvodů je asi taková jako doufat že po operaci kolene přestaneš mít problémy se srdcem
eXp10it píše:Výměna rozvodů = řemen, kladky a vodní pumpa. Souvislost se zpátečkou v případě rozvodů je asi taková jako doufat že po operaci kolene přestaneš mít problémy se srdcem
santik píše:Treba lepsie citat.Citujem:
Neříkám že se musí měnit rozvody!!ale asi při výměně třeba seřídil spojku atd!
spojka se určitě ručně seřídit nedá,je tam samostav
nejpravděpodobněji budeš mít uvolněný táhlo a první na řadě je že se projeví zpátečka, to samý sem měl u escorta
teď R Scenic 2.0 16v 103kw rv00
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip
santik píše:Treba lepsie citat.Citujem:
Neříkám že se musí měnit rozvody!!ale asi při výměně třeba seřídil spojku atd!
spojka se určitě ručně seřídit nedá,je tam samostav
nejpravděpodobněji budeš mít uvolněný táhlo a první na řadě je že se projeví zpátečka, to samý sem měl u escorta
šak vím že se nedá spojka seřídit...viz výše jsem to psal..dokonce je to už někde řešeno...ale hledej šmudlo..jak se říká..
Já když dojíždím na konec ulice (abych se otočil) tak vyřadím a na neutrál dojedu na konec ulice, zastavím, pak sešlápnu spojku a dávám tam zpátečku a v tu chvíli žgrrrrrrrrk! Ale když dojedu na ten neutrál, zastavím, pak tam dám jedničku a aniž bych pustil spojkový pedál, nebo se rozjel, přeřadím na zpátečku, tak už je to bez škrtání zubů. Už jsem si tak na to skoro zvykl
Stejne zafunguje kdyz budes mit dlouho seslapnutou spojku - ono se to za chvilku dotoci. Teoreticky by melo stacit zaradit jakoukoliv rychlost a ne jen I.
JJ, kdybych počkal nějakejch 10 vteřin (možná víc) tak se to dotočí a půjde v pořádku zařadit. Samozřejmě že nemusím před zpátečkou řadit zrovna jedničku, muže to být jakýkoliv stupeň. Jen mě udivuje, že tu v předešlých přízpěvcích většina píše, že s tím nemá nejmenší problémy.
Mne to robí aj na eFku aj na Géčku. N Géčku to nie je také strašné.
V návode na použitie (predpokladám, že ho nikto nečíta, ak nemusí) je to napísané - počkať, prípadne viackrát zošliapnúť spojku pred zaradením spiatočky.
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.
Kraken píše:Mne to robí aj na eFku aj na Géčku. N Géčku to nie je také strašné.
V návode na použitie (predpokladám, že ho nikto nečíta, ak nemusí) je to napísané - počkať, prípadne viackrát zošliapnúť spojku pred zaradením spiatočky.
to prostě dělat nemůže a řeči, že to astry dělaj je nesmysl...jo dělají to jen když je něco v nepořádku! mě nic přes zuby nejde!!!!
(šlo mi to přes zuby s výměnou rozvodů to zmizelo)
Pokud má spojka tendenci úplně nevypnout, pak ta zpátečka "škrkat" bude. Nemá synchrony jako rychlosti vpřed.
Možnosti proč spojka úplně nevypne je spousta. Zvlněná lamela, váznutí lamely na drážkovém hřídeli, prasklá pružina na přítlačáku, prasklý přítlačák, zavzdušněný hydraulický okruh vypínání spojky a já nevím co ještě.
Tak jsem včera zkoušel před zařazením zpátečky sešlápnout spojku dvakrát (sešlápnout, pustit, sešlápnout, zařadit) a žádný škrtání Snad si to zvyknu a budu to tak dělat, dokud nebude nějaká ta oprava nutná...