Vypínání motoru při zařazení neutrálu.

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 08 lis 2006, 21:26

Jirka D.. píše:
Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re :wink:
hahaha... při 3.5k otáček teprve nabírá dech... řadit v 5500 :D
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Reklama
 

Jirka D..
Příspěvky: 188
Registrován: 27 čer 2006, 15:06
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Jirka D.. » 09 lis 2006, 08:37

Zigi píše:
manli2 píše:
Jirka D.. píše:
Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re :wink:
hahaha... při 3.5k otáček teprve nabírá dech... řadit v 5500 :D
No nevim zda tvuj 8mi ventil zabira v 3500 a dal,takhle pracuji 16ti ventilove motory :wink:

to bylo myšleno min. otáčky a výš ať si každý točí co chce třeba 7tis ot. :lol:

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 09 lis 2006, 09:17

manli2 píše:hahaha... při 3.5k otáček teprve nabírá dech... řadit v 5500 :D
rad az te to shodi omezovac :lol: nekdy se tomu na jednotku nevyhnu (teda pokud jde vo nakej cas nebo zavod). 8) no a v max V to toci neco pres 6000 rekl bzch ze skoro 6200
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 09 lis 2006, 09:28

Zigi píše:
Princ William píše:
manli2 píše:hahaha... při 3.5k otáček teprve nabírá dech... řadit v 5500 :D
rad az te to shodi omezovac :lol: nekdy se tomu na jednotku nevyhnu (teda pokud jde vo nakej cas nebo zavod). 8) no a v max V to toci neco pres 6000 rekl bzch ze skoro 6200
RIkas ze nas motor ma omezovac pri 6200Ot,no ja to nikdy nezkousel...
rikam ze v 6500 nebo tak nak. presne te to nereknu. mozna i v 6600.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 09 lis 2006, 09:48

Princ William píše:vite nekdo jak se rozebira AGR ci cisti :?:
Tady http://www.opelastra.cz/technika/egr.htm je navod, jak ho zaslepit, tudiz i rozebrat. S cistenim ti ale nepomuzu.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 16 lis 2006, 10:43

tak jsem agr sundal. vycistil jsem kam jsem dosahl. dovnitr agr v. se nejde dostat. saze skoro zadne (holt dobre vymetam pavouky). :arrow: problem stale pretrvava. leda ze by byl v riti ten agr v. uvnitr ale to se mi moc nezda. saze skoro zadne tak vo tom pochybuju. tak ted mi poradte co mam rozebrat dal. dle zigiho to neni ani zapalovaci lista.

1. krokac :?:
2. vaha :?:
nebo Vas napada jeste neco jineho :?:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 16 lis 2006, 11:05

nevite nekdo nahodou kde je skrtici klapka :?: teda jestli to neni ta ktera je na motoru hned u vstupu vzduchu od vahy :!:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 20 lis 2006, 15:22

tak jsem na to konecne prisel. zaslepil jsem AGR a je pokoj (nevypadalo ze by mel bejt zasranej ale dovnitr nevidim.) ted se ptam co mam delet.

1. mam koupit novej :?: cena :?:
2. koupit jetej treba z vrakace ale problem muze pretrvavat
3. mam ho nechat zaslepenej :?: :arrow: muzou nastat nake nasledky :?: (rekl bych ze ted se pomalejs ohrejva motor)
4. zvysi se spotreba kdyz ho necham zaslepenej :?:
5. jak je to s vykonem jde dolu nebo nahoru :?:

vim kdyz ho necham zaslepenej ze to akorat nebude splnovat emisni normu ale na tu se.. :!: tak a te mi poradte
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 20 lis 2006, 15:44

kup novej a zaslep ho
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 20 lis 2006, 22:09

No já Egr měnil a cena byla něco kolem 5000. Jinak když nefungoval a odpojili se z něj kabely, tak šlo auto víc za plynem, bylo o poznání živější, ten němčour co to měl předemnou právě jezdil s odpojenejma káblama.

Jinak mě auto občas po vyřezení chcípne taky. Nastartuju, vyjedu z garáže, všechno v pohodě, pak sjedu 600metrů z kopce na křuživatku, tam sešlápnu spojku, otáčky spadnou na 500 a někdy se po chvilce zvednou a běží normálně, a někdy prostě chcípne a musim znova startoval, ale startuje v pohodě. Pak už to vždycky běží normálně, nevim co tomu je a EGR je novej, orig od Opela.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 21 lis 2006, 11:07

Vojta píše:kup novej a zaslep ho
a to mi bude jako k cemu kdyz novej bude zaslepenej :?: kdyz pominu to ze za nej dam peknou palku :!:


P.S. zda se mi kdyz je zaslepenej ten agr ventil ze to ma lepsi tah za plynem ale nevim jestli se to nebude projevovat na spotrebe ci negativne na motoru. jinak kdyz odpojim ty kabely od agr ventilu tak mi zacne svitit kontrolka motoru :arrow: odpojeni kabelu od AGR nelze
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 21 lis 2006, 11:28

musí bejt připojenej a funkční. pak to můžeš zaslepit.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 21 lis 2006, 11:31

Oťas píše:musí bejt připojenej a funkční. pak to můžeš zaslepit.
ted te nechapu. ja ho zaslepil na privodu pred ventilem tak nevim k cemu mi byl funkcni. ale mozna si ho zaslepil na vyvodu. sorry ze se ptam jako debil ale porad nechpu proc musi bejt funkcni :!:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 21 lis 2006, 11:54

No když není funkčí, tak svítí kontrolka, teda mě svítila. No když se kábly odpojí, tak svítí taky, tomu němčourovy svítit musela pořád. A s tou spotřebou nevim, já k tomu měl ještě v tahu lambdu, takže to braka 10l/100km a víc, pod jsem se nikdy nedostal, teď jezdím dálky za 6,3 a jinak 7,5 , a EGR s labdou je novej, Jinak ta spotřeba by mi zajímala, tem tah je docela poznat.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

otacky na neutral po pusteni plynu

Příspěvek od ondrazalsky » 21 lis 2006, 14:04

posledni asi mesic jsem resil totez - padajici otacky na neutral, obcasne chcipani motoru, v posledni fazi se pridalo i rozsvecovani kontrolky motoru a poskubavani motoru pod zatezi. vymena vzduchoveho filtru nepomohla, spise se to zhorsilo. pomohlo az procisteni skrtici klapky, ale to by samo o sobe udajne nestacilo, bylo soucasne take treba preprogramovat RJ, ktera je vlivem dlouhodobe se zasirajici (a tim i spatne funkcni) klapky nastavena na jiny rezim. o arg ventilu ten typek co mi to spravoval nic nezminoval. ale od te doby se otacky po pusteni plynu a vyrazeni (nebo seslapnuti spojky) chovaji normalne. cela akce (vycisteni klapky + uvedeni Rj do puvodniho rezimu) me stala 600Kc.

jeste jednu vec: ani ted ("po oprave") se ale ty otacky nechovaji porad stejne, nekdy to pada pomalicku, nekdy rychle, ale vzdy se to zastavi na tech cca 8-900, niz se to uz nezhoupne.
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Zamčeno