motor zničeho nic chcípl

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Uživatelský avatar
pavel kotulán
Příspěvky: 215
Registrován: 06 črc 2007, 10:11
Kontaktovat uživatele:

motor zničeho nic chcípl

Příspěvek od pavel kotulán » 06 črc 2007, 10:27

Zničeho nic mi chcípl motor na dálnici! Po chvíli jsem nastartoval a odjel! Od té doby mi chcípl vždy když se ohřál na cca 90 stupňů! Obvolal jsem co se dalo a všude říkali neco jiného-byla to řídící jednotka čerpadla!!!!!!!!!!! Sám jsem si jí vyměnil a motor klape jak hodinky! :)
Mám 1,7 DTI ISUZU Obrázek

Reklama
 

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 06 črc 2007, 10:40

Tak to bud rad ze ti neodeslo cerpadlo to uz by bylo drazsi.
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Uživatelský avatar
pavel kotulán
Příspěvky: 215
Registrován: 06 črc 2007, 10:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pavel kotulán » 06 črc 2007, 10:58

Čerpadlo po repasi stojí 10 tis, ale to u tohodle motoru tolik neodchází 8)

viky
Příspěvky: 2
Registrován: 07 črc 2007, 22:35

taky mi chcípá motor

Příspěvek od viky » 07 črc 2007, 22:52

Mám Astru 1,8 16V,r.99. Už asi 3 roky marně řeším problém se chcípáním motoru při vyřazení na neutrál nebo při přeřazování a to i za studena po cca 2 km jízdy. Diagnostika hlásí váhu vzduchu. Tu jsem vyměnil a je to stejné. V servisech (vč. specializujícího se na opely, kde jsem auto jako starší koupil), si neví rady a improvizují. Na startování za jízdy jsem si zvykl, ale občas mi to chcípně v křižovatce v protisměru, což už není sranda, protože vozím malé děti. Prosím o radu. Díky.

Uživatelský avatar
pavel kotulán
Příspěvky: 215
Registrován: 06 črc 2007, 10:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pavel kotulán » 08 črc 2007, 22:03

nevím - ale mohla by to bejt řj motoru. to diagnostika nevyhodí!!!! ale musíš tu řídící jednotku motoru koupit i s klíčkem. protože to bude hlásit chybu imobilizéru! Nejlépe - zajel bych na vrakáč a zkusil ji vyměnit - mužeš ji vrátit, když to nebude tím, anebo zkusit tu řj čerpadla - dost to prý odchází!!!! Jinak fakt nevím :roll:

viky
Příspěvky: 2
Registrován: 07 črc 2007, 22:35

už nezdychá

Příspěvek od viky » 05 srp 2007, 12:33

byl jsem ve značkovém servisu Opel a bylo to škrtící klapkou, kterou mi vyčistili a naprogramovali řídící jednotku motoru, ujel jsem cca 70 km a zatím dobrý, kdyby to udělalo znova pak by prý pomohlo ve škrtící klapce (kdekoliv) vyvrtat díru max. 3 mm, a kdyby ani to nepomohlo, tak dělat něco s řídící jednotkou, snad to ale bude dobrý, dal jsem 400 Kč, holt značkový servis je značkový servis, ti rádoby odbornící co si na odborníky hrají a všemu rozumí mi chtěli měnit od váhy vzduchu, přes kloub od váhy vzduchu až po řídící jednotku a kdoví co ještě, jsou tak možná dobří na výměnu rozbitého dílu za díl z vrakáče, ale s podobným problémem doporučuji jet rovnou do zn.servisu

Zamčeno