Kolísání otáček na volnoběh - prosím mrkněte na to...

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 25 úno 2008, 20:00

Sádlo píše:Me to nedavno delal to same a bylo uvolneno nejaky oranzovy konektor kabelu v tom miste za trubkama kde jsem oznacil ve fotce. Tvuj sani nejspis bude vypadat trochu jinak ale konektor by tam mel byt.

[img]http://img136.imageshack.us/img136 ... .jpg[/img]
Sorry za OT, Sádlo, ty máš power box??
END

Reklama
 

Sádlo
Příspěvky: 197
Registrován: 08 zář 2006, 16:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sádlo » 26 úno 2008, 00:40

Trdlo píše: Sorry za OT, Sádlo, ty máš power box??
Jojo. Vyrobil to jeden typek z naseho Tigra klubu z planu powerboxu od firmy Mantzel.
Teď: Ford Fiesta mk6.5 ST150 2.0 16v 150bhp
Předtím: Opel Tigra A 1.8 16v 160bhp
(Moje (ex-)Tigra - Click)

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 26 úno 2008, 16:51

Ak máš niekoho známeho s Astrou, tak si od neho požičaj na skúšku voľnobežný motorček. Môže mať už najlepšie časy za sebou a vyčistenie mu už nepomôže.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 26 úno 2008, 21:39

Sádlo píše: Jojo. Vyrobil to jeden typek z naseho Tigra klubu z planu powerboxu od firmy Mantzel.
A je to znát? Chtěl jsem ho kupovat, byl odkaz na TF, ale nějak mi to někdo rozmluvil, jaký z toho máš pocit ty?
END

Sádlo
Příspěvky: 197
Registrován: 08 zář 2006, 16:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sádlo » 26 úno 2008, 21:44

Trdlo píše:
Sádlo píše: Jojo. Vyrobil to jeden typek z naseho Tigra klubu z planu powerboxu od firmy Mantzel.
A je to znát? Chtěl jsem ho kupovat, byl odkaz na TF, ale nějak mi to někdo rozmluvil, jaký z toho máš pocit ty?
Napisu ti SZ abysme tady neudelali OT.
Teď: Ford Fiesta mk6.5 ST150 2.0 16v 150bhp
Předtím: Opel Tigra A 1.8 16v 160bhp
(Moje (ex-)Tigra - Click)

Vesly
Příspěvky: 76
Registrován: 27 led 2008, 13:30
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vesly » 08 bře 2008, 15:09

Mě to dělá to, že při studeném motoru ráno nastartuju a motor si drží svoje otáčky a nekolísá.
Jakmile se auto zahřeje na 90°C, zastavím a vyřadím, tak na VOLNOBĚH otáčky kolísají 900-870-900 a auto vždy jakoby škubne (každých cca 5vteřin). Když se rozjedu, tak nic takového nepozoruju. Když najedu na dálnici a dám tempomat na 110km/h a jedu třeba 40km, tak otáčky podle jsou neměnné.
Byl jsem v OPLU, vyčistily klapku, já vyměnil svíčky, nechal udělat rozvody a zkontrolovat turbo a vše ok.
Žádná kontrolka se mi nerozsvítila.
773 158 999

Vesly
Příspěvky: 76
Registrován: 27 led 2008, 13:30
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vesly » 09 bře 2008, 17:29

Takže dnes jsem rozebral celé sání, zkontroloval podtlakové hadice a vše vypadá OK.
Pak jsem se dostal ke škrtící klapce, vyšistil ji a zapojil zpět. Před i po čištění jsem udělal toto:
Otočil klíčkem do polohy 1 a čekal co se bude dít. Klapka bzučela jako stykač, nebo jako když se rozjíždí el.lokomotiva a byla úplně zavřená, po cca 10s se mírně pootevřela a bzučení přestalo. Po X vteřinách sebou zase trochu zacukala, ale už nebzučela.
Co to je.. ?
773 158 999

Zamčeno