kryt motoru

Odpovědět
ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 11 úno 2007, 10:37

http://ukazto.com/?img=100_2469.jpg

ale je to divny, ze jsou to jen matky, to jako na spodku motoru je pro ne nekde od vyroby PREDPRIPRAVENO 5 navarenych sroubu? nevim.
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Reklama
 

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 11 úno 2007, 14:12

ondrazalsky píše:http://ukazto.com/?img=100_2469.jpg

ale je to divny, ze jsou to jen matky, to jako na spodku motoru je pro ne nekde od vyroby PREDPRIPRAVENO 5 navarenych sroubu? nevim.
tedy se na to dívám a nevěděl bych co s tím dělat?!!? sem se už koukal na spod motoru a mám tam normálně čtyři díry na 4 šroubky..! a samo je potřeba matičky! sice nevím jak to tam budu montovat ale to už je druhá věc..žádné závity či navařené šrouby na přichycení krytu tam určitě nemám...a jak to vypadá u tebe? :roll:

PS: bych mu zavolal, ti tam musí zákonitě chybět šrouby a jen pro inf já koupil 4x šroubky a matičky za 8,-Kč docela rozdíl.. :-)

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 12 úno 2007, 09:16

kvuli tomu pod auto nepolezu, abych se podival (navarky tam stejne preavdepodobne nejsou) - a predpokladam ze az to budou montovat, tak se v dilne vzdycky najde zbytecnych 5 sroubku (a mozna i matek) ktere se budou hodit - tyhle "skvele originalni" matky staly 40,-/ks
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 12 úno 2007, 09:45

no ještě že mi je zapomněl přibalit ty matky....ted jsem ušetřil spoustu peněz... :lol: :wink:

koudy
Příspěvky: 101
Registrován: 21 čer 2006, 12:21
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od koudy » 12 úno 2007, 11:05

Podle fotky je to "Matice nýtovací,m8,plech kr" - nalezeno podle vyhledávače cen dílů Opel, podle kódu 212767 na sáčku za 40Kč s DPH. Tak nevím jak se to tam dole řeší. Já jsem tam dával ten plastovej neorig.kryt a v rámu zespodu tam byly předvrtané takové čtyřhrany. Ke krytu nebylo nic, museli jsme objednat originál matky, já je sice neviděl, ale co mi říkal kluk, co mi tam dával ten kryt, tak to byly silonový čudlíky s dírama, který se jen zastrčí do čtyřhranu a pak se tam dá kryt a nakonec šroub.
=== Astra-G Caravan 1.8 16V ´99 ===

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 23 kvě 2007, 11:47

takze trosku opozdene, ale prece: kdyz jsem zjara prezouval a menil olej, nechal jsem si tam ten kryt (poctivej kus plechu) odborne nahodit v servise (NE autorizak). a ty matky jsou skutecne nytovaci, a tedy jsou do nich samozrejme potreba taky srouby. v praxi to funguje tak, ze prilozis kryt na spodek, a kde se diry na krytu "potkaji" s dirami na podvozku, das shora nytovaci matku a zespoda (svuj vlastni) sroub. mne se to potkalo jen na 3 mistech...ale pry to DRZI. no a kdyz pak menis olej, tak jen vysroubujes srouby (matky zustavaji v podvozku) a pak zase nahodis zpatky. nevidel jsem to teda nazivo, ale takto jsem to pochopil.

jo, jeste jedna vec: nevim o kolik ten kryt snizil svetlou vysku auta - mysleno samozrejme takto: uz jsem si tim krytem hrabnul o obrubnik pri kolmem parkovani cumakem k chodniku, ten kryt je totiz jeste o kousek NIZ nez lizatko...
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 23 kvě 2007, 12:58

Podobné matice jsou i na škůdce, už 120 měla podobně přidělaná madla dveří.
Je to jenom šíkovně ohnutý kus plechu, který přidržuje matku proti pootočení.
Jestli někde najdu, pošlu foto. :roll: :roll:
Jo a ten nýtovací nýt je princip jako hmoždinka nebo el rozvodná krabice do sadrokartónu
taky se utažením roztáhnou vzpěry.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 22 čer 2007, 09:50

dneska se mi udelal nejake problem s nejakym remenem v moptorrovem prostoru, no a kdyz uz jsem mel haupnu otevrenou, dosel jsem k nazoru za na leto musim dat ten uzasnej plechovej kryt motoru DOLU! protoze za a) v tom hicu je to nahovno, v motorovem prostoru je totiz i po hodine strasny horko, vetraky se mi vypinaji s vypnutim motoru a za b) ten kryt motoru je z horni strany celkem hodne od oleje, takze kdo je zvykly (zejmena starsi rocniky jako ja :) obcas jen tak hodit okem pod auto, jestli neutika olej, nenajde nic, protoze to zustava na tom zaprášeném krytu zevnitr... byl jsem nemile prekvapeny jak MOC je to od oleje (za pouhe 3 mesice), az mam podezreni ze neco neni uplne v poradku

zaver: kryz motoru bude urcite skvely na zimu (driv se zahrehje motor a je to jakastakas ochrana pred zmrzlym snehem atd, ale fakt NEDOPORUCUJU na leto - dost blbe to chladi
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Uživatelský avatar
vavatko
Příspěvky: 295
Registrován: 18 čer 2007, 17:54
Bydliště: OSTRAVA JIH

Příspěvek od vavatko » 23 čer 2007, 08:11

nazdar kluci kdyby měl někdo zájem si udělat kryt motoru na astrulu tak sem našel na netu obrázek jak nato mám ale dojem že jeto jen na astru g caravan ale opravdu přesně nevím tak snad se bude někomu hodit Obrázek

Radoš 92
Moderátor
Příspěvky: 8697
Registrován: 27 úno 2007, 00:08
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od Radoš 92 » 20 čer 2009, 15:13

Sice už je to dávno, ale měl by i ten kryt, co je do to ho dieselu? Uprostřed té fotky?

Obrázek

A otázka na Vojtu, protže už tu psal, že kdyby neměl diesel, tak by tam dal ten kov. Je to dobré i na diesel vyměnit? Já jsem teď ten plast do té díry udřel, někde mi upad a už není OK, tak jestli by nebylo lepší a asi i levnější ten kov, ale zase jestli to nebude dělat paseku, jelikož ten kovový je děravý. Ten plast asi přece je jen kvůli nějakému zazimování....
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE

Uživatelský avatar
Zralok
Příspěvky: 1524
Registrován: 07 bře 2008, 22:05
Bydliště: OVA 8 - sedmák

Re: kryt motoru

Příspěvek od Zralok » 27 pro 2011, 09:59

Chci se zeptat jestli někdo používáte neorigo kryt pod motorem. Našel jsem nějaké aftermarketové ale mám strach aby se to hned nerozlámalo. Já ztratil někde to servisní okno a vzhledem k tomu jak se motor 1.7 DTi ohřívá (pro neznalé blbě) bych chtěl Astře opět dopřát kryt kompletní. Někde byl ten neorigo vyroben z plastu ABS+PVC a někde to bylo z HDPE (někde uvedeno Polyetylen) co by mělo být lepší?
Ještě uvažuji že bych to okno nějak udělal samodoma ale nevím z čeho aby to vydrželo.
Naposledy upravil(a) Zralok dne 27 pro 2011, 11:07, celkem upraveno 1 x.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Re: kryt motoru

Příspěvek od Luboš X17DTL » 27 pro 2011, 10:59

Sežeň si hliníkový plech, ten bude nej...
Zbytečně kupovat celý díl. Ale spěchej, ve sněhu se ta díra chová jako pluh, nabereš do ní a kryt se ti poláme, vím o čem mluvím. Já to kupoval celé nové od Igiho, ten to měl z Polska. Pasuje a zatím drží.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583

Uživatelský avatar
Zralok
Příspěvky: 1524
Registrován: 07 bře 2008, 22:05
Bydliště: OVA 8 - sedmák

Re: kryt motoru

Příspěvek od Zralok » 27 pro 2011, 11:12

Od Igiho jsi měl celý ten kryt? A je to origo byť z polska nebo taky aftermarket??
A ten hliníkový plech kolikátku? Co se týká upevnění tak nevím jestli by šly využít stávající díry - byly tam speciální šrouby které bych asi musel zkusit koupit v oplu, nebo jsem uvažoval že bych to okno udělal větší do zbytku krytu navrtal díry a z druhé strany bych na díry dvousložkovým epoxidem připevnil nerez matky ke kterým bych vždy ten dekl přišrouboval nerez šrouby.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu

Uživatelský avatar
kubeSRi
Příspěvky: 2029
Registrován: 03 dub 2011, 17:52
Bydliště: Zlinsko

Re: kryt motoru

Příspěvek od kubeSRi » 27 pro 2011, 12:34

nápad dobrý ale pokud uděláš přes celé díru a vyplníš třeba plechem udrží ti to ? nevím jak je ten plast tlustý abys neměl pak prohlé břicho zespodu,nejlepší už udělat celý kryt nový z plechu,tak to mám já ještě je uchycený přes rám a neprohnese a mechanicky ochrání,ale nemám to zatím na autě tak není foto..
astra G 5dv: xenony,opc front,16''corsa D... momentálně bílá+černá střecha a ruzne upravy...

Uživatelský avatar
Zralok
Příspěvky: 1524
Registrován: 07 bře 2008, 22:05
Bydliště: OVA 8 - sedmák

Re: kryt motoru

Příspěvek od Zralok » 27 pro 2011, 13:16

No myslím si že to okno z hliníku bude možná lehčí než ten plast co tam byl, toho bych se nebál, dal bych pod matku nějakou velkou podložku ať se to rozloží na větší plochu a to samé pod šroub, a možná by nějak šly využít ty stávající díry, jen je problém v tom že teorie je sice pěkná, ale praxe horší, jednak nevím kde vhodný plech seženu a pokud jo tak kde to budu dělat. Před panelákem a pak to bastlit v bytě se mi nechce. A určitě bych radši dodal jen okno nebo dal kryt s oknem ať se to celé nemusí sundávat při každé výměně oleje.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu

Odpovědět