![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
POROVNANIE MOTOROV DTI S KONKURENCIOU
- Reklama
Je fakt, že ty starší motory jako 1,7DTi (ISUZU), 2,0DTI, 2,2DTI byly skoro OPLácký a výkonově to mohlo být lepší i když na tu dobu ucházející. Ty dnešní jsou o něčem jiném, hlavně to svezení, 1,9CDTi ve variantách 120 a 150k, popřípadě ještě s čipem jsou fakt gut i když jsou vlastně od FIATu. O nových 1,7CDTi (110 a 125k) toho zatím moc nevíme.
OPEL ASTRA G Coupé 1,8i 16V r.v. 2005
( PRODÁM )
( PRODÁM )
SWEET>>
Kamarat kupil teraz nedavno ASTRU H s motorom 1,9CDTi...a hned sme ich isli otestovat
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale...mne sa nezda, ze ta 1,9CDTi ide lepsie, ako moja ASTRA G 2,2DTi...
cely cas som sa ho drzal...a niekedy som mal nutkanie akoby pribrzdit trosku, aby som do neho netukol...
Ako uz spominal v tejto teme ASTRA DTI.... nova ASTRA H ma sice vykonnejsi motor...ale je aj o poznanie tazsia...
Kamarat kupil teraz nedavno ASTRU H s motorom 1,9CDTi...a hned sme ich isli otestovat
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale...mne sa nezda, ze ta 1,9CDTi ide lepsie, ako moja ASTRA G 2,2DTi...
cely cas som sa ho drzal...a niekedy som mal nutkanie akoby pribrzdit trosku, aby som do neho netukol...
Ako uz spominal v tejto teme ASTRA DTI.... nova ASTRA H ma sice vykonnejsi motor...ale je aj o poznanie tazsia...
Maranelo: 1) v papirech je 92kW a ne 96kW, presne jak pise lukki
2) ikdyby vsechny protokoly co jsem videl byly z blbe zkalibrovany brzdy, tak na stejne brzde se merily i dalsi auta a vykonove lezi nekde mezi 2.0 16v a 2.2 16v ...
Takze se mi zda ze tady provadis nekvalifikovany odhad
S Vectrou uz to moc necvici, ale to je dany ponekud vyssi pohotovostni hmotnosti
.... anebo mate nejakou blbe zajetou lemru.
Moje zkusenost je stejna jak pise lukki - Hcko s 150konovym CDTI jede +- autobus stejne, zatah odspodu ma vetsi stare DTI.
Jinak DTIcka nejsou jediny motory ktery davaj vic nez se pise v papirech - koncernovy TDI PD jsou na tom podobne.
2) ikdyby vsechny protokoly co jsem videl byly z blbe zkalibrovany brzdy, tak na stejne brzde se merily i dalsi auta a vykonove lezi nekde mezi 2.0 16v a 2.2 16v ...
Takze se mi zda ze tady provadis nekvalifikovany odhad
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moje zkusenost je stejna jak pise lukki - Hcko s 150konovym CDTI jede +- autobus stejne, zatah odspodu ma vetsi stare DTI.
Jinak DTIcka nejsou jediny motory ktery davaj vic nez se pise v papirech - koncernovy TDI PD jsou na tom podobne.
ja netvrdim ze idu lepsie alebo horsie len vravim ze to nema viac ako sa udava v papieroch. Mozno je to pri tvojom vynimka, stat sa moze hocico ale pochybujem ze keby malo to auto viac tak vyrobca urcite nenapise ze to ma menej. skôr by som tvrdil ze ak vyrobca udava povedzme 100kw tak to skôr bude mat 99 ako 100. Aj kamos vyfasoval octaviu 66kw 90 koni a bola to jedina vo firme a to ich bolo takych istych 9 kusov co isla dvesto. a nebolo to len skreslenim rychlomeru lebo sme to porovnavali na dialnici a ona isla ozaj 200 a pritom ostatne iba 190. ani v servise neverili ze moze ist tolko. takze najdu sa kusi ktore su doslova vynimocne a to môze byt aj tvoj pripad. ale pochybujem ze kazde 2.2 dti ma viac ako je v papieroch.
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti
Nehadam sa.. ono zase staci ked tam niekdo supne specialni vzduchovy filter a hned je to ine... ale tazko povedat. z grafu nevidis ci tie auta nemaju aspon drobne upravy. ale moze byt. ale je to skôr vynimka ako pravidlom ze vyrobca udava nizsi vykon ako je v skutocnosti.
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti