Astra G

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
gog
Příspěvky: 6
Registrován: 26 kvě 2008, 07:33

Astra G

Příspěvek od gog » 26 kvě 2008, 07:48

Asi 2 měsíce se trápím s Opel Astra G 1,6 16V. Při delší jízdě z kopce auto chcípne.Další týden jezdí a toto se opakuje v intervalech asi po 5 dnech /porucha, která nejde nikomu předvést /.Byl jsem v autorizovaném servisu - na nic nepřišli pouze provedli diagnostiku TECH2 a vyměnili svíčky.Tato porucha se objevuje nejčastěji při 1/4 paliva v nádrži a při jízdě z delšího kopce a při minimálním zatížení motoru.Auto začne cukat včera jsem si všiml že se nedříve rozsvítí kontrolka Elektron.řízené chlazení motoru nakonec to po dvou vteřínách chcípne.Děkuji za jakoukoliv radu.

Reklama
 

jaroslav120
Příspěvky: 138
Registrován: 08 lis 2007, 08:52
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaroslav120 » 26 kvě 2008, 13:15

Nekolisaju ti nahodov otacky na vonobehu? Cistil si klapku a AGR? A ako ti to zdochne ked mas neutral alebo ako? Pri dlsej jazde z kopca na neutral alebo ako si to myslel???????
Opel ASTRA G 1,6 16V X16XEL vybava confort...

gog
Příspěvky: 6
Registrován: 26 kvě 2008, 07:33

Příspěvek od gog » 26 kvě 2008, 13:28

Auto při jízdě začne výrazně cukat při zařazené rychlosti /4-3/. Potom při vyřazení rychlosti jdou dolu otáčky rychle dolu a chcípne to. Většinou zastavím . Při startování naskočí motor až při třetím nebo čtvrtém pokusu.
Potom jede nějakou dobu 150km bez problému.Mám skoro jistotu ,že se vše vždy stane při delší jízde z kopce. Zatím jsem ja s tím nic nedělal,protože si netroufám vrtat v autě /není to můj obor/.Ale zda se že v autorizovaném servisu maji taktéž nejasno.Děkuji za odpovědˇ

gog
Příspěvky: 6
Registrován: 26 kvě 2008, 07:33

Příspěvek od gog » 26 kvě 2008, 13:29

Při volnoběhu je vše OK

gog
Příspěvky: 6
Registrován: 26 kvě 2008, 07:33

Příspěvek od gog » 26 kvě 2008, 13:33

AGR bylo měněno před dvěma roky

Uživatelský avatar
sovicka
Příspěvky: 719
Registrován: 01 bře 2007, 19:55
Bydliště: Prágl / HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sovicka » 26 kvě 2008, 14:10

jako když vhodím kvalt tak mi to občas taky klesne tak na 500-400RPM a nebo rovnou chcípne...

...zatim jsem to nějak moc neřešil, ale doufám že je to ucpaná klapka sání (popř. celé sání) a stačí to jen vyčistit...

na webu je návod, zabere to půl hodiny - když to tím nebude tak za to nic nedáš...
Astra G sportive r.v. 99, 3dv, X18XE1 (jezdí i pod 6l/100km!), polarmeerblau, pár vychytávek, žádný tuzing... - a najdete jí tady: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 821#120821

Uživatelský avatar
Karel R
Příspěvky: 79
Registrován: 22 dub 2007, 07:42
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Karel R » 26 kvě 2008, 16:07

Na minulým autě, když sem měl taky mín než1/4 paliva tak mě to chcípalo a byl to palivový filtr!

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 26 kvě 2008, 16:11

Palivovy filtr mnenit tak po 50-60 tis. km. pokud skube tak proste vse vycistit,kompletni cele sani,pretesnit a vse odkarbonovat,pak poprikladne resit dal.
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

jaroslav120
Příspěvky: 138
Registrován: 08 lis 2007, 08:52
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaroslav120 » 26 kvě 2008, 21:13

Odporucam vycisti klapku krokac no proste cele sanie a vymen filter. Nestoji to vela a ked to nebolo cistene tak ti to vrele odporucam uvidis co tam je za sajrajt...najdes tam riadny humus a ked to budes rozoberat a cistit tak sa kukni aj na AGR ventil ci neni stale otvoreny su to len 2 sruby a jeden kabel. Filter sa meni kazdych 60 000km... :wink:
Opel ASTRA G 1,6 16V X16XEL vybava confort...

manastra
Příspěvky: 18
Registrován: 26 kvě 2008, 23:08
Kontaktovat uživatele:

konektor AGR

Příspěvek od manastra » 26 kvě 2008, 23:14

Zdary, moje astra mi dělala skoro to samý a mohl za to z oxidovanej konektor AGR ventilu, sehnal sem na vrakárně jinej za 100 kč jak novej. vyčistil konektor na a AGR ventilu pilníčkem, a preventivně prostříkal kontaktolem, v ATU v plzni mi pak smazali pamět závad a auto jelo jako dřív.

gog
Příspěvky: 6
Registrován: 26 kvě 2008, 07:33

Příspěvek od gog » 27 kvě 2008, 07:12

Moc Vám včem děkuji za podnětné rady.

gog
Příspěvky: 6
Registrován: 26 kvě 2008, 07:33

Příspěvek od gog » 28 kvě 2008, 10:10

Tak jsem vyměnil čistič paliva,vyčistil škrtící klapku a vyčistil AGR ventil
a zdá se že je to OK.

jaroslav120
Příspěvky: 138
Registrován: 08 lis 2007, 08:52
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaroslav120 » 28 kvě 2008, 19:21

NO vidis ..!!! :lol:
Opel ASTRA G 1,6 16V X16XEL vybava confort...

Zamčeno