EGR ventil – zaslepení

EGR ventil je problém u astry g a proto dokud vám ještě funguje je dobré jej zaslepit a tím předejít dalším problémům.

Objednací číslo záslepky u Opla je 5851970 a cena 231,60kč 😉

Nevím zda ty záslepky jsou stejné pro všechny modely, já mám motor X16XEL (1.6 16V)

Jen pro info, nový EGR ventil stojí cca 3000kč.

Zaslepení egr ventilu – foto galerie

Záslepka

Záslepka EGR ventilu

Umístění EGR ventilu v motoru

Umístění EGR ventilu v motoru

Nářadí

Torx T45

EGR ventil opel astra g

EGR ventil opel astra g

EGR ventil opel astra g

EGR ventil opel astra g

Nářadí

Kryt motoru opel astra g

Kryt motoru opel astra g

Jak vyčistit egr ventil, jaký čistič použít k čištění ventilu a jaké jsou funkce egr, to vše se dočtete na fóru, kde se řeší i záslepka pro motor egr x16szr a také jak čistit podtlakový egr pro x17dtl.

DISKUSI K TÉMATU NAJDETE ZDE

Mohlo by se vám líbit...

komentářů 6

  1. Václav napsal:

    Dobrý den,

    ale u těchto motorů se Vám rozsvítí kontrolka žlutá „check engine“, zaslepit to lze aniž by se rozsvítila pouze u Z motorů ? Je to tak ?

  2. Lukáš napsal:

    Zdravím,

    Václave, rozhodně to tak není. Nevím jestli to tak bude u všech motorů ale i u Astry G 1.8 (motor X16XEL) kontrolka také nesvítí. Moje praxe je, že check engine svítí pouze a jen tehdy, jeli EGR odpojený, pokud je připojený ale zaslepený, ŘJ nic nepozná a tudíž je vše ok 🙂

  3. Pavel Doležal napsal:

    Dobrý den a jak je to u nafty? konkrétně 2.0DTI 74kW děkuji

  4. Vlastimil napsal:

    X16XEL 1.6 16V Benzin. Po kazdem zaslepeni se po nejake dobe rozsvitila kontrolka emisi at uz byl v zaslepce pro pistek dulek, dira nebo bez. Tak jsem zaslepku vyhodil s tim ze tento motor zaslepit nejde. Minuly tyden zaclo auto pri jizde cukat pri udrzovani rychlosti cca 90km/h to bylo poznat dost. Pri akceleraci nebo pusteni nohy z plynu jelo vse jak ma. Tipl sem to na EGR. Na benzince jsem tedy na tvrdo odpojil konektor z EGRu s tim ze hold budu muset zit s permanentne rosvicenou kontrolkou. Podle predpokladu po nastartovani okamzite kontrolka svitila. Vcera i dnes po nastartovani kontrolka nesviti. Ani po zahrati motoru a ujeti cca 7km se nerosvitila. Bud tedy ECU pochopila ze jsem ho odpojil umyslne a prestala to hlasit nebo si to jinak vysvetlit neumim. Kazdopadne motor jede jak ma tak je mi to fuk. Kdyby se nekdy rosvitila budu predpokladat ze za to muze EGR. Nastesti mam diagnostiku tak obcas muzu kouknout kdyz by se kontrolka opet rosvitila jestli je puvodcem egr nebo se pridalo neco jineho co bude potreba opravit. 🙂

  5. Jaroslav Jandovský napsal:

    Dobrý den a jak je to u nafty? konkrétně 1.7DI 55kW r.2000. Při vědších mrazech auto normálně naskočí, ale za chvilku se zvednou otáčky na cirka třinácet a plyn nereaguje. Po zahřátí auta, začne normálně motor jet i kontrolka zhasne. Může to dělat EGR ventil. Děkuji.

  6. Miro napsal:

    Dobry den.

    Mam 2002 1.7 dti 55kw. Pri plynulej jazde cca 130 km/h sa mi cca po niekolkych minutach rozsvieti check engine. Co to prosim vas moze byt. (Moze to byt egr alebo je to nejaka ina zavada?) Prosim kto s tym mate skusenosti dajte mi vediet. Dakujem, Miro zo SR

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Translate »